30/04/2024

حس درخشان اندی ماری از بازگشت مجددش به دنیای حرفه‌ای تنیس

  • توسط سروش
  • 20/06/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور سابق شماره یکِ جهان، پس از مصدومیتی که از ناحیه لگن نزدیک به دو سال با آن درگیر بود، در مسابقات اوپن استرالیا با چشمانی گریان این مسابقات را ترک گفت و به لندن برگشت. او پس از بازگشت از استرالیا در اواخر ماه ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت و تاکنون بیش ازپنج ماه است که از مسابقات حرفه ای تنیس به دور است.

اندی ماری در خصوص بازگشت به میادین تنیس سخن گفت

حال اما خبرهایی به گوش می‌رسد که او در رقابت های تنیس لندن و در بخش دوبل (دونفره) حضور خواهد داشت. خبری که باعث شده هواداران این تنیسور بریتانیایی لحظات شادی را پس از چندین ماه تجربه نمایند. ماری تصمیم گرفته که به کمک «فلیسیانو لوپز» به دنیای تنیس بازان برگردد.

اندی ماری درمورد شرایطش می‌گوید:

احساس آرامش می‌کنم. انتظار نداشتم که در چنین موقعیتی قرار داشته باشم، نمی دانم حس و حالم را چگونه بیان کنم. این برای من درخشان خواهد بود که زندگی ام به این گونه دچار تغییر شده است. مشتاقانه منتظر برگشت به میادین تنیس هستم. اینکه چه چیزی انتظار مرا در آینده می‌کشد، نمی‌دانم. فقط دوست دارم بدون درد بتوانم بازهم تنیس بازی کنم، همین اندازه برای من کافی خواهد بود.

زمانی که اندی ماری در ۲۸ ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت، به درستی نمی‌دانست که در آینده چه چیزی در انتظار او خواهد بود. قهرمان ۴۵ تورنمنت تنیس، حال بسیار خوشحال است که سلامتی خود را بار دیگر به دست آورده است.
تنیسور ۳۲ ساله بریتانیایی حال می‌تواند بدون درد کمتری ساعات بیشتری را در کنار خانواده و فرزندانش بگذراند. او حتی می تواند به بازی گلف برود و در کنار برادرش، جیمی در باشگاه Wentworth به گلف مشغول شود.

اندی ماری

 

اندی در ادامه صحبت هایش اظهار می دارد:

من از بچگی عاشق تنیس بودم و طرفدار سرسخت این رشته ورزشی بودم. من می خواهم تنیس بازی کنم و از بازی کردن لذت ببرم. هدف اصلی من بازگشت به بازی تک نفره است. در نهایت این کاری است که من قصد انجام آن را دارم. احتمالا شش یا هشت هفته پیش بود که من فقط برای بازگشت به زندگی روزمره و یا بازی تفریحی تنیس صحبت می‌کردم و حال هدف من بزرگتر شده و آن هم مسابقات حرفه ای تنیس خواهد بود.

ماری و لوپز تصمیم گرفته اند که در رویداد تنیس لندن بازی کنند. برای فلیسیانو این یک تصمیم آسان بود که به راحتی برای حضور در این تورنمنت به آن پاسخ مثبت داد.

لوپز دراین باره می‌گوید:

او (اندی ماری) یک بازیکن عالی است. به محض اینکه شما با او به بازی مشغول شوید، متوجه این موضوع خواهید شد. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است که هنوز هم بسیار عالی بازی می‌کند. اول از همه می خواهم بگویم که بسیار خوشحالم که ماری دوباره می‌تواند تنیس بازی کند. در حال حاضر این مهم ترین چیز است و بسیار خرسند هستم که تمام این هفته را با او می‌گذرانم. این خیلی خوب خواهد بود و امیدوارم برای هردوی ما سرگرم کننده باشد. بازهم می گویم مهم ترین موضوع این است که اندی صحیح و سالم است و خوشحالیم که او را بار دیگر در زمین های تنیس خواهیم دید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار