20/04/2024

اخبار تنیس |برگزاری اولین گرند اسلم ۲۰۲۱ در هاله‌ای از ابهام

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 01/12/2020
  • 0
اولین گرند اسلم ۲۰۲۱

به گزارش تنیس فارسی – در شایعاتی که امروز در دنیای تنیس به گوش می‌رسد به دلیل محدودیت‌های تردد در کشور استرالیا و منع رفت و آمد کشورها، شاید مسابقات اوپن استرالیا موسوم به اولین گرند اسلم سال ۲۰۲۱ با مشکل برگزاری رو به رو شود و برگزاری این تورنومنت فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورود به سایت بتکارت

با مقالات آموزشی تنیس فارسی همراه باشید: ترفندهای آموزشی سرویس زدن در تنیس

همان طور که مشاهده می‌کنید شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، مشکلات بزرگی را در همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله رفت و آمد بین شهرها و حتی کشورها بوجود آورده چرا که هر کشوری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر خاصی را از جمله محدودیت عبور و مرور تعبیه کرده است و استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. فدراسیون تنیس استرالیا به منظور ترس از حذف گرند اسلم سال ۲۰۲۱ در حال مذاکره طولانی‌ مدت با دولت ویکتوریا برای برگزاری این مسابقات است. فدراسیون تنیس استرالیا در بیانیه‌ای گفت که به طور موثر با مقامات همکاری می‌کند و خیلی زود جزئیات گرند اسلم از جمله زمان فروش بلیت این رویداد اعلام خواهد شد.

به دلیل این مشکلات موجود در محدودیت رفت و آمد کشورها امروز شایعاتی مبنی بر لغو این مسابقات به گوش رسید و این موضوعات از صحبت‌های امروز کریگ تایلی رییس این تورنمنت در ملبورن مطرح شد، جایی که او اعلام کرد احتمال لغو این رویداد وجود دارد. منابع خبری اعلام کردند تایلی صحبت‌های قبلی خود را تکرار کرده مبنی بر این که در بهترین حالت گرند اسلم سال ۲۰۲۱ با حداکثر مشارکت مردم برگزار می‌شود و در بدترین حالت این رویداد به هیچ وجه برگزار نخواهد شد چرا که امکان برگزاری بدین شکل وجود نخواهد داشت.

اولین گرند اسلم ۲۰۲۱

این تورنومنت مهم دنیای تنیس که اولین گرند اسلم سال و از گرند اسلم‌های چهار گانه است قرار بود از ۱۸ ژانویه معادل ۲۹ دی آغاز شود اما به دلیل منع ورود به استرالیا تا سال جدید میلادی، احتمال تعویق این تورنمنت وجود دارد. مقامات برگزاری تنیس آزاد استرالیا اطمینان دارند می‌توانند به زودی برنامه ‌ریزی خود را برای این رویداد اعلام کنند و مشکلی که پیش روی آنها قرار دارد را جهت برگزاری این مسابقات حل و فصل نمایند. بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید باز هم برگزاری مسابقات تنیس نسبت به سایر ورزش‌ها با مشکل رو به رو خواهد شد یا خیر !

آیا به مقالات آموزشی تنیس علاقه مند هستید؟ شما می‌تواند هرآنچه در مورد ورزش تنیس لازم است بدانید را در تنیس فارسی مطالعه نمایید: 

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار