29/03/2024

تنیس اوپن استرالیا ؛ پیروزی رافائل نادال و سیمونا هالپ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۰)

  • توسط سروش
  • 27/01/2020
  • 0

در ادامه رقابت های تنیس اوپن استرالیا رافائل نادال و سیمونا هالپ موفق شدند از سد حریفان خود عبور کنند.

اوپن استرالیا ؛ پیروزی سیمونا هالپ و رافائل نادال

رقابت‌های برگزار شده در زمین رود لاور آرنا

در راند چهارم رقابت‌های تنیس تک نفره بانوان اوپن استرالیا در زمین رود لاور آرنا سیمونا هالپ رومانیایی از سد الیس ماتنز بلژیکی گذشت. هالپ در ۲ ست با نتایج مشابه ۶ بر ۴ حریف خود را شکست داد. در دیگر دیدار این راند گاربینه موگوروزا از اسپانیا در ۲ ست با نتایج مشابه ۶ بر ۳ کیکی برتنز هلندی را از پیش رو برداشت. در راند چهارم تنیس تک نفره مردان دومنک سیم از اتریش با در سه ست پیاپی و با نتایج ۶-۲، ۶-۴ و ۶-۴ گائل مونفیلز فرانسوی را از پیش رو برداشت. همچنین رافائل نادال اسپانیایی در دیداری که ۴ ست به طول انجامید نیک کیریوس استرالیایی را مغلوب کرد. رافائل نادال در این دیدار عملکرد خوبی داشت و نیک کیریوس برابر رافائل نادال تن به شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس دو نفره مردان اوپن استرالیا نیز الکساندر بابلیک و میخائیل کوکوشکین در ۲ ست جیمز داک وورس و مارک پولمنز استرالیایی را مغلوب کردند.

اوپن استرالیا رافائل نادال

رقابت‌های برگزار شده در زمین مارگارت کورت آرنا

در تنیس دو نفره اسطوره‌های مردان پت کش و مارک وودفورده استرالیایی از سد توماس ماستر اتریشی و متس ویلاندر سوئدی گذشتند. در راند سوم تنیس دو نفره مردان نیز هنری کونتینن فنلاندی و جن لنارد استراف در ۲ ست از سد سیمون بوللی ایتالیایی و بنویت پیر فرانسوی گذشتند. در راند چهارم تنیس تک نفره مردان استان واورینکا از سوئد مقابل دنیل مدودف روس به برتری رسید. در این بازی که ۵ ست به طول انجامید در ست‌های اول، چهارم و پنجم به پیروزی دست یافت و در ست‌های دوم و سوم نتیجه را به حریف واگذار کرد.

رقابت‌های برگزار شده در زمین ملبورن آرنا

در تنیس دو نفره اسطوره‌های مردان، تامی هاس آلمانی و مارک فیلیپوسیس استرالیایی توانستند هنری لکونته فرانسوی و تاد وودبریج استرالیایی را از پیش رو بردارند. در راند چهارم تنیس تک نفره زنان آنت کونتاویت از استونی علیرغم باخت در ست اول ، در ست‌های دوم و سوم مقابل ایگا اسویاتک لهستانی به برتری رسید تا به دور بعد صعود کند. در راند سوم رقابت‌های دو نفره مردان ایوان دودیگ کروات و فیلیپ پولاسک از اسلواکی در ۲ ست مقابل باب برایان و مایک برایان آمریکایی به برتری رسیدند. در راند سوم تنیس دو نفره زنان نیز کوکو گواف و کتی مک نالی آمریکایی موفق شدند شوکو آیوما و انا شیباهارا را از میان بردارند. در راند چهارم تنیس تک نفره مردان نیز الکساندر زرف از آلمان مقابل اندری لابرو از روسیه به برتری رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار