29/03/2024

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ | در روز سوم این مسابقات چه گذشت؟

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 18/11/2020
  • 0
دومینیک تیم تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

مسابقات فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ یا مسابقات تور ATP مسابقه‌ای است که در آن هشت تنیسور برتر سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص گردد. به گزارش تنیس فارسی در مسابقاتی که در روز سوم برگزار شد، دومینیک تیم بر رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس بر آندری روبلف چیره شدند.

ورود به سایت بتکارت

همانطور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی گفتیم این مسابقات از ۱۵ الی ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ معادل ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۹ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و به جز آندری روبلوف روس و دیگو شوارتزمن آرژانتینی باقی افراد حداقل یک بار در این تورنومنت حضور داشته اند که در ادامه گروه بندی مسابقات امسال را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

مشخص شدن گروه‌بندی رقابت مردان تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نتایج این مسابقات در گروه دوم – روز سوم:

رافائل نادال – دومینیک تیم

دومینیک تیم تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

در بازی اول گروه دوم رافائل نادال و دومینیک تیم با یکدیگر دیدار کردند که تیم مرد شماره سه تنیس جهان موفق شد نادال را از پیش رو بردارد و دومین پیروزی‌ خود در گروه دوم مسابقات را به دست آورد. تنیس‌باز اتریشی در این دیدار که ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه طول کشید مرد شماره ۲ تنیس جهان را در دو تایبریک پیاپی مغلوب کرد و با کسب دومین پیروزی خود در مرحله گروهی در صدر گروه دوم ایستاد.

ست اول بازی هر دو تنیسور نمایش خوبی از خود برجای گذاشتند و بریکی اتفاق نیفتاد تا کار به تایبریک بکشد. در تایبریک تیم در حالی که ۵-۲ از ماتادور عقب افتاد به بازی برگشت و بعد از اینکه دو بار نادال را در کسب امتیاز نهایی ست ناکام گذاشت، ۹ بر ۷ پیروز شد. در ست دوم هم با اینکه مرد شماره ۲ تنیس جهان در گیم هفتم تیم را بریک کرد و ۴-۳ پیش افتاد، اما تیم بلافاصله جبران کرد و با پیروزی در گیم خودش، نتیجه را ۵-۴ کرد. نادال در گیم بعد چند اشتباه عجیب مرتکب شد تا تیم سه شانس برای تمام کردن مسابقه داشته باشد. اما ماتادور این اجازه را به او نداد و نتیجه را ۵-۵ کرد. ست دوم نیز مانند ست اول در نهایت به تایبریک کشیده شد و تیم باز هم بهتر عمل کرد و با پیروزی ۷ بر ۳ در تای‌بریک، مسابقه را به سود خود پایان داد.

بیشتر بخوانید:

استفانوس سیتسیپاس – آندری روبلف

استفانوس سیتسیپاس در دیگر بازی موفق شد آندری روبلف را مغلوب کند تا پس از باخت بازی قبلی، بتواند اولین برد خود در گروه را به دست آورد. مدافع عنوان قهرمانی شروع کوبنده‌ای داشت و ست اول را ظرف تنها ۱۹ دقیقه با نتیجه ۶ بر یک از آن خود کرد. ست‌های بعدی اما شباهتی به ست اول نداشت و جریان بازی در ادامه عوض شد؛ روبلف که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در ست دوم هجومی‌تر کار کرد و بازی تا انتهای این ست برابر جلو رفت تا اینکه بازیکن روس در گیم دهم سرویس سیتسیپاس را شکست و ۶ بر ۴ پیروز شد.

سیتسیپاس تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

هر دو تنیسور در ست سوم تلاش خود را مضاعف کردند و نمایش خوبی از خود برجای گذاشتند و روبلف هر بار در خطر از دست دادن گیم خود قرار گرفت به کمک سرویس‌های مهلکش از مهلکه گریخت. ست سوم در نهایت به تایبریک کشیده شد و روبلف حتی ۶-۵ هم جلو افتاد و در آستانه پیروزی قرار گرفت اما او در بدترین زمان ممکن مرتکب خطای سرویس (دابل فالت) شد تا نتیجه ۶-۶ شود. سیتسیپاس در ادامه از فرصتی که روبلف به او داد نهایت استفاده را برد و با پیروزی در دو امتیاز بعدی، ۸ بر ۶ پیروز شد و این نبرد تماشایی را به سود خود به پایان رساند.

بد نیست بدانید گروه‌بندی مسابقات امسال نیز به شرح زیر است:

گروه توکیو ۱۹۷۰

  • نواک جوکوویچ
  • دنیل مدودف
  • الکساندر زورف
  • دیه‌گو شوارتزمن

گروه لندن ۲۰۲۰

  • رافائل نادال
  • دومینیک تیم
  • استفانوس سیتسیپاس
  • آندری روبلف

در ادامه شما می‌توانید اخبار این مسابقات و دیگر تورنومنت‌های مطرح تنیس را در سایت تنیس فارسی
که سایت تخصصی در حوزه ورزش تنیس است را دنبال کنید.
همچنین برای پیش بینی این مسابقات همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار