19/04/2024

راجر فدرر : به هواداران قول می‌دهم که فصل بعد با تمام قدرت بازگردم

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 19/07/2020
  • 0

راجر فدرر مرد شماره سه تنیس جهان و دارنده ۲۰ عنوان گرند اسلم که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است به احتمال قوی، این فصل را از دست خواهد داد. او در جدیدترین مصاحبه خود در این رابطه صحبت کرد و به هواداران قول داد که فصل بعد پرقدرت‌تر از قبل ظاهر شود.

مصدومیتی که دامان راجر فدرر را گرفت و باعث از دست دادن فصل برای او شد

راجر فدرر مرد شماره سه تنیس جهان که در فصل ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی گرند اسلم را کسب نکرد، توانست به رکورد ۱۲۰۰ پیروزی در مسابقات دست پیدا کند و دوازدهمین فینال ویمبلدون را تجربه کند. در فینال این رقابت‌ها مرد شماره یک تنیس جهان نواک جوکوویچ در این ماراتن مهیج و پر فراز و نشیب که ۴ ساعت و ۵۷ دقیقه به طول انجامید حریف نامدار خود راجر فدرر را ۳ بر ۲ با نتایج ۱۲-۱۳ ۶-۴ ۶-۷ ۶-۱ ۶-۷ شکست داد و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کرد. این مسابقه با شکستن رکورد دیدار فدرر و نادال در ویمبلدون ۲۰۰۸ به طولانی‌ترین فینال تاریخ مسابقات ویمبلدون تبدیل شد و فدرر از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

این تنیس مشهور سوییسی در جدیدترین مصاحبه خود درباره حضورش گفت:

همه می‌دانند که از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم و نمی‌توانم فعلا تنیس بازی کنم. به همین خاطر در مسابقات آمریکا و فرانسه شرکت نخواهم کرد. احساس می‌کنم که بهتر شده ام ولی هنوز برای بازگشت به میادین آماده نیستم زیرا دوران ریکاوری‌ام باقی مانده است. فعلا از بودن در کشورم لذت میبرم و حدود ۵ ماهی است در سوییس هستم و این بهترین چیز برای من است. همیشه وقتی به اینجا میامدم مجبور بودم زود سوییس را ترک کنم و همیشه جنبه مسافرتی برای من و خانواده ام داشت، ولی الان چند ماهی است که در این جا زندگی می‌کنم و حالم بسیار خوب است و احساس می‌کنم بهترین مکانی است که می‌تواند به بهبودی ام کمک شایانی بکند.

راجر فدرر

فدرر در مورد مسابقات فصل آینده گفت:

می‌دانید که تنیس زندگی من را تشکیل می‌دهد و تا هر وقت که بتوانم و در اوج باشم، بازی خواهم کرد. به همین خاطر به هوادارانم قول می‌دهم برای فصل بعد آماده تر از سال گذشته باز خواهم گشت تا در کنار هم بتوانیم موفق ظاهر شویم. هنگامی تنیس را کنار می‌گذارم که احساس کنم کارایی خاصی ندارم و نمی‌توانم عنوانی را فتح کنم ولی هنوز این حس در من بوجود نیامده و پارسال هم اگر مصدومیت بد موقع دامنم را نگرفته بود، در فینال ویمبلدون می‌توانستم قهرمان شوم و یک گرند اسلم دیگر به کارنامه حرفه‌ای خود اضافه کنم. سال آینده با تمام قوا برخواهم گشت و امیدوار هستم این ویروس به زودی از سراسر جهان محو شود. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار