25/04/2024

فرزندان فدرر در مورد پدرشان چه فکر می‌کنند

  • توسط فرزین
  • 24/06/2020
  • 0

هرچند که فدرر شناخته شده ترین و محبوب ترین تنیسور حال حاضر جهان به شمار می رود، چهار فرزند او چندان بزرگی پدرشان را درک نکرده اند. 2 دختر راجر در حال حاضر می دانند که فرزند یک بازیکن تنیس هستند اما هنوز درک صحیحی از عظمت توانایی های او ندارند.

راجر فدرر تصمیم ندارد که تا انتهای سال 2020 در میادین تنیس حضور پیدا کند. او قرار است یک عمل جراحی زانو را پشت سر بگذارد که پس از آن نیاز به زمانی خواهد داشت تا به صورت 100 درصد و ایده آل آماده بازگشت به تنیس شود. این قهرمان سوئیسی تلاش خواهد کرد که روند سال 2017 خود را تکرار کند؛ زمانی که پس از دوری 6 ماهه از میادین، موفق شد رقابت های اوپن استرالیا را فتح کند.

فدرر درباره فرزندانش می گوید: «یکی از پسرانم موقع دیدن بازی من اینطور بود که اوه، من می توانم کاری که پاپا انجام می دهد، بکنم. من هم می توانم تنیس بازی کنم. آنها خنده دار هستند. درباره دختران، فکر می کنم آنها می دانند که من یک تنیسور حرفه ای هستم و البته می دانند که افراد زیادی در این سطح حرفه ای هستند. من حتما دوست دارم که بدانند تمامی بازیکنان دیگر چقدر فوق العاده هستند ولی به هیچ وجه درباره رنکینگ صحبت نمی کنم.

آنها گاهی اوقات از من پرسیده اند که رنکینگ تو چند است. سال قبل 17 بود و الان 2 است. و رافائل نادال بهترین است پس نباید بتوانم که او را شکست دهم، چون او شماره یک است. آنها می دانند که من گاهی اوقات برنده می شوم. برد و باخت برای آنها نباید مهم باشد چرا که نگرش من همواره باید یکسان باشد.»

فرزندان فدرر معمولا بازی‌های پدرشان را از نزدیک تماشا می‌کنند

2021  می تواند آخرین سال برای فدرر باشد در حالی که نهمین قهرمانی ویمبلدون و مدال طلای المپیک توکیو (یکی از معدود جوایز غایب در افتخارات فدرر) را به عنوان اهداف خود به دست بیاورد.

هموطن او، مارک روست، به هواداران هشدار داده است که از نمونه ای که بارها افراد مختلف را ناامید کرده، دست برندارند. تنیسور سوئیسی ممکن است شاهد حمله رافائل نادال به رکورد 20 قهرمانی گرند اسلم خود نیز باشد.

به واسطه عمل جراحی زانو و پاندمی ویروس کرونا، سال 2020 به اولین سال پس از 20 سال تبدیل خواهد شد که فدرر در آن به فینال یکی از رقابت های تنیس حرفه ای نمی رسد. اسطوره سوئیسی رکورد دار رسیدن به فینال های ATP در سال های متوالی است. او از سال 1999 هر سال به یک فینال رسیده و رکورد 19 فینال متوالی جیمی کانرز را شکست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار