19/04/2024

فینال مسترز پاریس ۲۰۲۰ | الکساندر زورف – دنیل مدودف

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 08/11/2020
  • 0
فینال مسترز پاریس ۲۰۲۰ زورف - مدودف

مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ بالاخره به پله آخر رسید و چهره دو فینالیست این تورنومنت مشخص شد. به گزارش سایت تنیس فارسی شب گذشته رافائل نادال اسپانیایی مرد شماره دو تنیس جهان در مقابل الکساندر زورف تسلیم شد و میلوش رائونیچ نیز بازی را به دنیل مدودف واگذار کرد تا این دو تنیسور فینالیست شوند.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: از نیمه نهایی بدانید: نادال-زورف ؛ مدودف-رائونیچ

یکی از ورزش‌هایی که علاقه مندان به دنیای شرط بندی می‌توانند حساب ویژه ای بر روی آن باز کنند بدون شک تنیس است، چرا این که رشته جزو ورزش‌های انفرادی است و این سبک از ورزش‌ها پیش بینی آسانتری نسبت به سایر رشته‌های گروهی دارند.
مثلا شما در تقابل دو تنیسور با هم با بررسی سوابق هر دو تنیسور در بازی‌های رو در رو، رتبه آنها در رده بندی جهانی، نتیجه پنج بازی اخیر آنها، بررسی زمین بازی تخصصی آنها و چندین فاکتور دیگر به راحتی می‌توانید فرد برنده را پیش بینی نمایید.

مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ نیز فرصت مناسبی در ایام قرنطینه است که علاوه بر جنبه سرگرمی که برای خود ایجاد می‌کنید، بتوانید درآمدی هرچند کم را نیز به جیب بزنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به نتایج روز قبل مسابقات بپردازیم.

معرفی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مسترز پاریس

آمار و نتایج مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ در مرحله نیمه نهایی:

  • بازی نیمه نهایی : الکساندر زورف – رافائل نادال

در یکی از بازی‌های نیمه نهایی الکساندر زورف و رافائل نادال با یکدیگر دیدار کردند که مرد شماره دو تنیس جهان دور از انتظار ظاهر شد و عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشت.
نادال که در این تورنومنت با غیبت نواک جوکوویچ بخت نخست قهرمانی به شمار می‌رفت در مقابل زورف ناکام ماند تا در آخرین تورنومنت ۱۰۰۰ امتیازی سال نیز کار به جایی نبرده باشد. تنیسور اسپانیایی این بازی را با نتیجه ۲-۰ به حریف خود واگذار کرد.
در ست اول زورف موفق شد با نتیجه ۶-۴ و ارائه یک بازی خوب نادال را شکست دهد و نقطه قوت او را می‌توان به سرویس هایی که زد، انتصاب داد. در ست دوم نادال تلاش خود را بیشتر کرد و کار به تای بریک کشید ولی در نهایت باز زورف بود که توانست با نتیجه ۷-۵ او را شکست داده و فینالیست شود.
زورف در این بازی به ۱۲ امین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرد و برای اولین بار فینال مسترز پاریس را خواهد دید. بد نیست بدانید پیش از این او ۶ بار دیگر به فینال مسترز ۱۰۰۰ امتیازی رسیده است که در ۳ بار آن قهرمان شده و در پی چهارمین قهرمانی خود در یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی است.

  • بازی نیمه نهایی : دنیل مدودف – میلوش رائونیچ

در بازی دیگر نیمه نهایی دنیل مدودف که بخت چهارم قهرمانی این تورنومنت به شمار می‌رود موفق شد حریف خود شکست داده و برای سومین بار به فینال مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی برسد.
مدودف نیز نتیجه ای مشابه زورف رقم زد و موفق شد با نتیجه ۲-۰ رائونیچ را شکست دهد و راهی فینال شود. او در ست اول نتیجه ۶-۴ را رقم زد و در ست دوم علی رغم تلاش های زیاد رائونیچ در تای بریک با نتیجه ۷-۶ حریف خود را مغلوب کرد تا حریف زورف در دیدار پایانی شود.
مدودف تا به حال ۳ بار به مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی راه پیدا کرده که ۲ بار توانسته عنوان قهرمانی را به دست آورد و قطعا تلاش خود را برای کسب سومین عنوان مسترز خواهد کرد.

فینال مسترز پاریس ۲۰۲۰ زورف - مدودف

دیگر اخبار مسترز پاریس که می‌توانید در تنیس فارسی بخوانید: 

از تقسیم امتیازات تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی ۱۰۰۰ ۶۰۰ ۳۶۰ ۱۸۰ ۹۰ ۴۵ ۱۰
دونفره ۰

از میزان جوایز نقدی تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی €۲۲۵,۲۱۰ €۱۵۰,۰۰۰ €۱۰۰,۰۰۰ €۷۸,۰۰۰ €۵۶,۰۰۰ €۳۶,۰۰۰ €۲۲,۲۷۵

قهرمان سال گذشته در بخش مردان:

نواک جوکوویچ در سال ۲۰۱۹ توانست با غلبه بر دنیس شاپووالوف جام قهرمانی را بالای سر برد و برای پنجمین بار قهرمانی خود را جشن بگیرد. او این پیروزی را با نتیجه ۲ – ۰ به دست آورد.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار