25/04/2024

مسترز پاریس ۲۰۲۰ | نیمه نهایی: نادال-زورف ؛ مدودف-رائونیچ

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 07/11/2020
  • 0
مسترز پاریس ۲۰۲۰

مسابقات تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ نیز یک گام دیگر به فینال نزدیکتر شد و روز گذشته چهره‌های حاضر در نیمه نهایی این مسابقات مشخص گردید. در بازی‌های روز گذشته که روز پنجم محسوب می‌شد رافائل نادال، الکساندر زورف، دنیل مدودف و میلوس رائونیچ موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: معرفی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مسترز پاریس

یکی از ورزش‌هایی که علاقه مندان به دنیای شرط بندی می‌توانند حساب ویژه ای بر روی آن باز کنند بدون شک تنیس است، چرا این که رشته جزو ورزش‌های انفرادی است و این سبک از ورزش‌ها پیش بینی آسانتری نسبت به سایر رشته‌های گروهی دارند.
مثلا شما در تقابل دو تنیسور با هم با بررسی سوابق هر دو تنیسور در بازی‌های رو در رو، رتبه آنها در رده بندی جهانی، نتیجه پنج بازی اخیر آنها، بررسی زمین بازی تخصصی آنها و چندین فاکتور دیگر به راحتی می‌توانید فرد برنده را پیش بینی نمایید.

مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ نیز فرصت مناسبی در ایام قرنطینه است که علاوه بر جنبه سرگرمی که برای خود ایجاد می‌کنید، بتوانید درآمدی هرچند کم را نیز به جیب بزنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به نتایج روز قبل مسابقات بپردازیم.

آمار و نتایج مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ در مرحله یک چهارم نهایی:

مسترز پاریس ۲۰۲۰

در مهمترین بازی یک چهارم نهایی رافائل نادال اسپانیایی موفق شد به سختی از سد پابلو کارنو بوستا عبور کند تا یکی از بازیکنانی باشد که مرحله نیمه نهایی صعود کرده است. رافا با نتیجه ۲-۱ توانست حریف خود را از پیش رو بردارد. در این بازی بوستا در ست اول موفق شد با نتیجه ۶-۴ نادال را مغلوب کند تا امید خود را برای پیروزی در این بازی پررنگ کند. در ست دوم نادال تا حدودی به بازی برگشت و موفق شد در تای بریک و با نتیجه ۷-۵ بوستا را شکست دهد و همه چیز به تساوی ۱-۱ کشیده شود.
در ست آخر که ست تعیین کننده محسوب می‌شد نادال از تجربه و مهارت خود استفاده کرد تا بدین ترتیب بتواند با نتیجه ۶-۱ بوستا را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی صعود کند. بد نیست بدانید نادال ۶۶ درصد سرویس‌های اول و بوستا ۷۶ درصد از سرویس های اول خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

 در دیگر بازی الکساندر زورف موفق شد با نتیجه قاطع ۲-۰ یکی از بخت های قهرمانی استن واورینکا را شکست دهد تا او نیز به نیمه نهایی صعود کند و حریف نادال در این مسابقه شود. زورف ست اول را با نتیجه ۶-۳ و ست دوم را در تای بریک و با نتیجه ۷-۶ پیروز شد.

بازی میان میلوس رائونیچ و اوگو هامبرت نیز پایاپای دنبال شد و در نهایت این رائونیچ بود که بازی را به نفع خود به پایان رساند. رائونیچ در ست اول با نتیجه ۶-۳ پیروز شد ولی ست دوم را با همین نتیجه به حریف خود واگذار کرد تا کار برای صعود به ست سوم کشیده شود.
در ست سوم دو تنیسور رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند تا در نهایت در تای بریک میلوس موفق شد با نتیجه ۷-۶ حریف خود را مغلوب کرده و به دیدار نیمه نهایی صعود کند.

مسترز پاریس ۲۰۲۰

اما در بازی آخر روز پنجم دنیل مدودف تنیسور جوان کشور روسیه که یکی از بخت های قهرمانی نیز به شمار می‌آید موفق شد به آسانی و با نتیجه ۲-۰ دیگو شوارتزمن از کشور آرژانتین را شکست داده تا حریف رائونیچ در مرحله نیمه نهایی شود. مدودف این پیروزی را در ست‌های ۶-۳ و ۶-۱ رقم زد.

بدین ترتیب برگزار کننده دو دیدار نیمه نهایی

رافائل نادال – الکساندر زورف
دنیل مدودف – میلوس رائونیچ

دیگر اخبار مسترز پاریس که می‌توانید در تنیس فارسی بخوانید: 

از تقسیم امتیازات تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی ۱۰۰۰ ۶۰۰ ۳۶۰ ۱۸۰ ۹۰ ۴۵ ۱۰
دونفره ۰

از میزان جوایز نقدی تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی €۲۲۵,۲۱۰ €۱۵۰,۰۰۰ €۱۰۰,۰۰۰ €۷۸,۰۰۰ €۵۶,۰۰۰ €۳۶,۰۰۰ €۲۲,۲۷۵

قهرمان سال گذشته در بخش مردان:

نواک جوکوویچ در سال ۲۰۱۹ توانست با غلبه بر دنیس شاپووالوف جام قهرمانی را بالای سر برد و برای پنجمین بار قهرمانی خود را جشن بگیرد. او این پیروزی را با نتیجه ۲ – ۰ به دست آورد.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار