25/04/2024

اخبار تنیس | راجر فدرر برای حریفانش خط و نشان کشید

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 12/11/2020
  • 0
اخبار تنیس و راجر فدرر

همان طور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی خواندید، راجر فدرر یکی از ستاره‌های مطرح دنیای تنیس فصل ۲۰۲۰ را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به صورت کامل از دست داد و جدیدترین رده بندی تنیس جهان، او بعد از رده سوم، جایگاه چهارم را نیز از دست داد. او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که پرقدرت‌تر برای فصل جدید بازخواهد گشت.

ورود به سایت بتکارت

بعد از اعلام آخرین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس که در آن راجر فدرر به دلیل مصدومیت و انصراف از تمام بازی‌های سال ۲۰۲۰ ، با سقوط به جایگاه پنجم بعد از سال‌ها به رده‌های پایین تر سقوط کرد او مصاحبه‌ای را انجام داد و در آن به هوادارانش قول داد که فصل بعد پرقدرت تر بازخواهد گشت و فعلا قصد بازنشتگی ندارد.

لازم است بدانید که فدرر ابتدا جایگاه سوم خود را چند ماه پیش به دومینیک تیم اتریشی و چند روز پیش با قهرمانی دنیل مدودف در مسترز پاریس، جایگاه چهارمی خود را نیز به این تنیسور روس واگذار کرد که با این حساب او فعلا در جایگاه پنجم قرار گیرد تا باید دید برای فصل آینده و بعد از بهبود از مصدومیت زانو، او می‌تواند مجددا به روزهای اوج خود بازگردد و در کنار بزرگانی چون نواک جوکوویچ و رافائل نادال به رقابت بپردازد؟!

اخبار تنیس و راجر فدرر

در زیر می‌توانید جدیدترین رده بندی تنیسورهای برتر جهان را به ترتیب مشاهده کنید:

۱. نواک جوکوویچ (صربستان – ۱۱۸۳۰ امتیاز)
۲. رافائل نادال (اسپانیا – ۹۸۵۰ امتیاز)
۳. دومینیک تیِم (اتریش – ۹۱۲۵ امتیاز)
۴. دنیل مدودف (روسیه – ۶۹۷۰ امتیاز)
۵. راجر فدرر (سوییس ۶۶۳۰ امتیاز)
۶. استفانوس تسیسیپاس (یونان – ۵۹۲۵ امتیاز)
۷. الکساندر زِورف (آلمان – ۵۵۲۵ امتیاز)
۸. آندره روبلوف (روسیه – ۳۹۱۹امتیاز)
۹. دیگو شوارتزمن (آرژانتین – ۳۴۵۵ امتیاز)
۱۰. متئو بریتینی (ایتالیا – ۳۰۷۵ امتیاز)

راجر فدرر در مورد این موضوع برای رقبای خود در فصل جدید خط و نشان کشید و گفت:

اخبار تنیس و راجر فدرر

هیچ چیز برای من تمام نشده است و با این که در آستانه چهل سالگی قرار دارم قصد بازنشستگی ندارم؛ چرا که هنوز قدرت و توان بازی کردن و رقابت با برترین تنیسورهای جهان را در خود می‌بینم و قصد دارم به خاطر اهدافی بزرگی که در سر دارم و همچنین هواداران بی شماری که همیشه من را حمایت کردند، به رقابت خود برای فصل ۲۰۲۱ ادامه دهم و مطمئن هستم که موفق خواهم بود. پس رقبا و هواداران همچنان منتظر باشند تا ورژن جدیدتری از راجر فدرر را در زمین مسابقات ببینند.

 

وی ادامه داد:

همان طور که می‌دانید مصدومیت بد و غیر منتظره ای گریبان گیر من شد که باعث شد چند تورنومنت مهم را از دست دهم و به همین خاطر سال ۲۰۲۰ بدین ترتیب برای من به پایان رسید. ولی در این دوران که متاسفانه ویروس کرونا نیز سراسر جهان را فرا گرفته، با خانه ماندن و تمرین کردن به صورت اختصاصی ریکاوری خود را به صورت صحیح و برنامه ریزی شده انجام دادم و در حال حاضر آماده هستم. همچنین مطمئن هستم که می‌توانم جایگاه ام را در رده بندی جهانی پس بگیرم.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار