28/03/2024

شکست غیرمنتظره استفانوس تسیتسیپاس در راند دوم مسابقات تنیس روتردام

  • توسط سروش
  • 13/02/2020
  • 0

شروع ضعیف استفانوس تسیتسیپاس ، تنیسور یونانی در سال جدید همچنان ادامه دارد و وی پنجشنبه و در راند دوم مسابقات تنیس روتردام از الجاز بدنه، تنیسور اسلوونیایی شکست خورد.

حذف استفانوس تسیتسیپاس از تنیس روتردام

تنیسور رده ششمی جهان که در مسابقات ماه گذشته تنیس اوپن استرالیا در راند سوم توسط میلوس رائونیچ حذف شد در این بازی در دو ست و با نتایج ۷-۵ و ۶-۴ شکست را پذیرا شد. بدنه ۵ بریک پوئینت را برای خود حفظ کرد و سپس در یازدهمین گیم توانست پیروزی را از آن خود کند و با صعود به مرحله بعد در دیدار یک چهارم نهایی مقابل فلیکس اوژه آلیاسیم از کانادا حضور داشته باشد. بدنه که تنیسور شماره پنجاه و دوم جهان است بعد از شکست استفانوس تسیتسیپاس به خبرنگار atptour.com گفت:

او شاید در اکثر اوقات ست اول بازی بهتری از من انجام داد و بسیار خوب سرو خود را به نمایش گذاشت. من تمرکز خود را حفظ کردم و همه چیز تا آخر خوب پیش رفت.

استفانوس تسیتسیپاس که سال قبل توانست عنوان قهرمانی آخرین ATP فصل را از آن خود کند حالا در سال ۲۰۲۰ آمار ۳ پیروی و ۴ شکست را در کارنامه خود می‌بیند.

استفانوس تسیتسیپاس

اندری روبلف، تنیسور سرحال روسی و گائل مونفیس که روز پنجشنبه باید با گایلز سیمون، تنیسور فرانسوی دیدار کند تنها تنیسورهای در جمع هشت سید اول دنیا هستند که هنوز در مسابقات حضور دارند. دنیل مدودف، تنیسور مطرح دنیا در راند اول از واسک پوسپیسیل شکست خورد و یانیک سینر، تنیسور نوجوان ایتالیایی بر دیوید گریفین، تنیسور رده چهارمی غلبه کرد. یانیک سینر این پیروزی را در ۲ ست و با نتایج ۷-۶ (۹/۷) و ۷-۵ بدست آورد. سینر که سال قبل در میلان موفق شد قهرمان مسابقات نکست ژن لقب گیرد اولین مسابقه خود را در مقابل یکی از ۱۰ تنیسور برتر دنیا پیروز شد. وی در پایان این بازی اظهار داشت:

مخصوصاً در این لحظات احساس فوق‌العاده‌ای دارم.

این تنیسور ۱۸ ساله باید برای رسیدن به مرحله نیمه‌ نهایی این مسابقات با پابلو کارنو بوستا، تنیسور اسپانیایی مصاف دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار