27/04/2024

النا ریباکینا با شکست پنگ به فینال تورنمنت نانچانگ رسید

  • توسط مینا
  • 16/09/2019
  • 0
النا ریباکینا

النا ریباکینا شانس چهارم قهرمانی در تنیس نانچانگ موفق شد تا با نتایج ۶-۱، ۳-۶ و ۶-۲ مقابل قهرمان سابق این رقابت‌ها یعنی پنگ شوای به پیروزی برسد و به فینال این بازی‌ها راه یابد.

صعود النا ریباکینا به فینال

النا ریباکینا در این‌باره گفت:

بازی بسیار سختی بود اما خوشحالم که جواز حضور در فینال را پیدا کردم. در ست دوم اندکی تمرکزم را از دست دادم و اشتباهات بسیاری مرتکب شدم اما در مجموع خوشحالم که با پیروزی در این مسابقه به فینال صعود کردم.

این تنیسور قزاق در فینال به مصاف شانس پنجم قهرمانی یعنی ربکا پترسون سوئدی می‌رود؛ پترسون در نیمه نهایی موفق شد تا با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ نینا استوجانوویچ صربستانی را شکست دهد. النا ریباکینا در حالی دیدار نیمه نهایی اش را شروع کرد که در کمتر از ۲۰ دقیقه در ست اول به برتری ۴-۱ دست یافت. او در سه گیم اول و سه گیم آخر این ست به پیروزی رسید، دو بار حریفش را برک کرد و در مقابل هر چهار برک پوینت پنگ شوای در گیم آخر دفاع کرد تا در اولین ست پوینتش برنده ست نخست بازی شود. شوای چینی که با رکورد ۱۳ پیروزی متوالی در نانچانگ پا به نیمه نهایی می‌گذاشت نمی‌خواست که به سادگی از دور رقابت‌ها کنار برود و در ست دوم درخشان ظاهر شد.این تنیسور ۳۳ ساله بعد از اینکه در نخستین گیم سرویسش از برک شدن نجات یافت در ادامه موفق شد تا برای اولین بار در این بازی ریباکینا را برک کند و برتری‌اش را تا پایان این ست حفظ کند.

النا ریباکینا

هرچند که النا ریباکینا به بازی برگشت و با پیروزی در چهار گیم پایانی ست سوم موفق شد تا پس از یک ساعت و ۵۳ دقیقه کار پنگ شوای را یکسره کند و راهی فینال شود. پنگ یک بار شانس برک کردن حریفش را زمانی که بازی در ست سوم ۱-۱ دنبال می‌شد داشت و یک بار هم فرصت پیروزی در گیم هفتم را داشت اما هر دوی این فرصت‌ها را از دست داد و سرانجام ریباکینا او را برای چهارمین بار در این بازی برک کرد و پیروز این نبرد سخت شد. ریباکینای ۲۰ ساله که ژوئن امسال در زمین خاک رس اوپن بخارست قهرمان شده بود، در تلاش است تا روز یکشنبه با پیروزی برابر پترسونی که پیش از این هرگز با او مصاف نداده، به دومین جام فصلش دست یابد. وی در مورد این بازی گفت:

به‌زودی چندین بازی او را تماشا می‌کنم و با مربی‌ام درباره تاکتیک‌هایم صحبت خواهم کرد. این دقیقاً همان کاری است که همیشه انجام می‌دهیم و بازهم آن را تکرار خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار