19/03/2024

صعود آسان الینا اسویتولینا به راند دوم تنیس اوپن تایلند

  • توسط مینا
  • 12/02/2020
  • 0

الینا اسویتولینا روز چهارشنبه در ۲ ست و با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ مقابل بیبیان اسچوس به برتری رسید و به راند دوم مسابقات تنیس اوپن تایلند صعود کرد.

پیروزی الینا اسویتولینا

این تنیسور اوکراینی مطرح جهان برای اولین بار است که در مسابقه‌ای در کشور تایلند حاضر می‌شود. الینا اسویتولینا در پایان این بازی اظهار داشت:

باید کمی با این محیط وفق بگیرم چراکه از اروپایی به اینجا آمدم که بسیار سرد است. در تایلند هوا واقعاً گرم است. اما در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتم.

قهرمان مسابقات تنیس WTA در سال ۲۰۱۸ در مرحله بعدی با استورم ساندرز از استرالیا مصاف خواهد داد. الینا اسویتولینا درباره رویایی با حریف بعدی خود گفت:

من قبلاً مقابل او بازی نکرده‌ام. مربی من از طریق اینترنت شیوه بازی او را تماشا خواهد کرد و به من خواهد گفت. اما قبلاً بازی او را دیده‌ام. او چپ دست بازی می‌کند. باید منتظر چرخش‌های متفاوتی باشم. اما در نهایت باید متمرکز بر همان چیزی باشم که مجبورم در زمین اجرا کنم.

الینا اسویتولینا

مگدا لینت، تنیسور رده پنجمی جهان نیز با شکست کاترینا بوندارنکو در ۲ ست و با نتایج مشابه ۶-۲ توانست جواز حضور در راند دوم مسابقات را بدست بیاورد. همچنین، سیسی ژنگ، تنیسور رده چهارمی جهان در ۲ ست و با نتایج ۶-۴ و ۶-۳ بر بر ان-شو لیانگ غلبه کرد، نائو هابینو، تنیسور رده هشتم جهان در ۲ ست و با نتایج ۶-۰ و ۶-۱ مقابل پینگتارن پلیپوئک فائق آمد و لونی کانگ، تنیسور ۱۹ ساله سوئیسی موفق شد لین ژائو، تنیسور رده هفتمی جهان را در ۲ ست و با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ شکست داده و از دور مسابقات حذف کند.

لازم به ذکر است الینا اسویتولینا در ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ به دنیا آمد. این تنیسور اتریشی در سال ۲۰۱۰ به جرگه حرفه‌ای‌های تنیس پیوست و از مهم‌ترین موفقیت‌های او می‌توان به شکست اسلوان استفنز آمریکایی در فینال مسابقات تنیس زنان جهان در سنگاپور اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار