25/04/2024

اندی ماری و فلیسیانو لوپز به مرحله بعد مسابقات دوبل سینسیناتی صعود کردند

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0
ورزش تنیس اندی ماری

اندی ماری و فلیسیانو لوپز ، در اولین مرحله از هر سه رویداد دوبل ATP خود در فصل جاری با یک تیم سید بندی شده برخورد کرده اند. این روند، روز سه شنبه و در مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی نیز ادامه پیدا کرد اما این زوج محبوب توانستند ژان ژولین روژر و هوریا تیکا را با نتایج ۳-۶، ۶-۳ و ۱۰-۳ شکست بدهند. روژر و تکو در سید چهارم قرار داشتند.

صعود اندی ماری و فلیسیانو لوپز به دور بعد

اندی ماری و فلیسیانو لوپز در ست دوم دوبار توانستند گیم را به تساوی بکشانند و پس از گذشت زمان هفتاد و هفت دقیقه، به نفع خودشان به پایان برسانند. فلیسیانو لوپز و اندی ماری که امسال در تورنمنت فیور-تری چمپیونشیپ توانستند با شکست رم و سالیسبری به قهرمانی برسند در مرحله بعد تنیس دوبل مردان سینسیناتی باید در مقابل رایان هریسون و جک ساک قرار بگیرند. به این ترتیب باید دید که اندی ماری و فلیسیانو لوپز در مرحله بعدی تنیس سینسیناتی چه خواهند کرد.

بخت اول قهرمانی دوبل سینسیناتی یعنی خوان سباستین کابال و روبرت فرح در مرحله اول توانستند برابر نیک کیریوس و استفانوس تسیتسیپاس به برتری برسند. این پیروزی چند هفته پیش نیز تکرار شده بود. کابال و فرح که اهل کشور کلمبیا هستند در تای بریک ست دوم امتیاز کسب کردند تا دیدار خود را ۶-۱ و ۷-۶ از زوج یونانی ببرند. کابال پس از بازی در نشست خبری گفت:

امروز جوی که در میان تماشگران وجود داشت فوق العاده بود. هم تسیتسیپاس و هم کیریوس تنیس بازان خیلی خوبی هستند، پس بازی سختی برای ما بود. اما ما خوشحالیم و منتظر می‌مانیم که قرعه کشی به چه صورت خواهد بود.

اندی فلیسیانو لوپز

در دیگر بازی های تنیس دوبل مردان سینسیناتی، دیگو شوارتزمن و هوراپچیو زبایوس موفق شدند ادرین منارینو و لوکاس پوله را با نتایج ۶-۷ (۶)، ۷-۶، ۱۰-۸ شکست بدهند. آستین کراجیچک و ادوارد روجر وسلین نیز در برابر گیدو پلا و ژائو سوسا با نتایج ۶-۰، ۶-۷ (۴) و ۱۱-۹ به پیروزی رسیدند. کریستین گارین و بننوا پیرهم موفق شدند با پیروزی ۷-۶ (۳) ۶-۴ بر رادو آلبوت و کارن خاچانوف به مرحله بعد مسابقات دوبل سینسیناتی صعود کنند. جیمیی ماری و نیل اسکوپسکی در ادامه مسابقات دوبل سینسیناتی، موفق شدند پنج بار سرویس حریفان خود را برک کنند تا به مرحله یک چهارم نهایی برسند. ماری و اسکوپسکی این پیروزی خود را برابر پیر هوگ هربرت و نیکولاس ماهوت به دست آورند. ماهوت و هربر که سید پنجم مسابقات بودند با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ بازی را به رقیبان خود واگذار کردند.

ریون کلاسن و مایکل ونوس که سید سوم هستند با شکست آستین کارجیچک و ادوار روجر وسلین با نتایج ۶-۴ و ۶-۴ به جمع هشت زوج برتر پایانی مسابقات سینسیناتی راه پیدا کردند. مایکل ونوس در سال ۲۰۱۷ همراه با هریسون به مرحله نیمه نهایی رقابت ها رسیده بود. فیلیپ پولاسک و ایوان دودیگ نیز با کسب پیروزی برابر باب برایان و مایک برایان با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ به مرحله بعد صعود کردند. برادران برایان که سید هشتم بودند، روز قبل هزار و صدمین برد خود در تورنومنت های ATP را روز قبل جشن گرفته بودند. در مرحله اول مسابقات دوبل، مارسلو دمولینز و دنیل مدودف توانستند فینالیست های مسابقات کوپ راجرز یعنی روبین هاس و وسلی کولهوف را با نتایج ۷-۵، ۶-۱ و ۱۰-۶ شکست دهند. دمولینز و مدودف در مرحله بعد باید به مصاف میت پاویچ و برونو سوارس بروند. روهان بوپانا و دنیس شاراپوف نیز رجیو رام و جو سالیسبری را شکست دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار