29/03/2024

لغو مسابقات تنیس مونترال؛ حضور اندی ماری در بازی‌ ویدئویی تنیس اوپن مادرید

  • توسط سروش
  • 12/04/2020
  • 0

اندی ماری ، تنیسور طرح بریتانیایی در مسابقات تنیس ویدیویی اوپن مادرید شرکت خواهد کرد.

حضور اندی ماری در مسابقات ویدیویی

بعد از این‌که مسابقات زمین‌های رسی تنیس اوپن مادرید به طور کامل لغو شد، بر طبق گفته‌های مسئولان برگزاری بازی ویدئویی تیس اوپن مادرید در روز پنجشنبه، اندی ماری و انجلیک کربر در اواخر این ماه در این بازی ویدئویی شرکت خواهند کرد. بازیکنان به طور آنلاین مبارزات خود را در بازی ویدئویی تور جهانی تنیس انجام خواهند داد تا برای آن دسته از افراد حاضر در این ورزش که به خاطر پاندمی ویروس کرونا معیشت آن‌ها تحت تأثیر قرار گرفته وجوه مالی فراهم آورد. اندی ماری و انجلیک کربر تنیسورهای شماره ۱ سابق جهان که هر یک ۳ عنوان قهرمانی مسابقات انفرادی گرند اسلم را در کارنامه دارند در میان اولین ستاره‌هایی هستند که برای این تورنمنت ثبت‌ نام کرده‌اند، تورنمنتی که ۳۲ بازیکن در آن شرکت خواهند کرد و از ۲۷ تا ۳۰ آوریل برگزار خواهد شد. کربر در این باره گفت:

این یک چالش جدید برای ما بازیکنان است و موردی است که تا به حال آن را انجام نداده‌ام. هیجان‌انگیز است و فرصت خوبی محسوب می‌شود تا با یک فرمت جدید از درون خانه با یکدیگر رقابت کنیم. من منتظر می‌مانم تا در این مسابقات شرکت کنم.

لوکاس پویل، بازیکن فرانسوی ATP و کارلا سوارز ناوارو اسپانیایی نیز در این رقابت شرکت خواهند کرد. هر یک از مردان و زنان پیروز تصمیم خواهند گرفت که ۱۵۰ هزار یورو (۱۶۴ هزار دلار) جایزه را چگونه میان بازیکنان تنیس که در حال حاضر از نظر اقتصادی ضربه دیده‌اند اهدا کند. ۵۰ هزار یورو دیگر نیز تماماً برای کاهش تأثیرات ناشی از پاندمی کوید ۱۹ هزینه خواهد شد. مسابقات تنیس از ماه قبل در تعلیق به سر می‌برد و بعد از لغو مسابقات تنیس ویمبلدون که برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده در زودترین زمان ممکن تا تاریخ ۱۳ جولای از سر گرفته نخواهد شد.

اندی ماری

لغو تنیس مونترال

تورنمنت تنیس مونترال، یکی از رویدادهای کلیدی پیش روی تنیس اوپن آمریکا روز شنبه لغو گردید و به گفته مقامات تصمیم‌گیرنده در این خصوص تا سال ۲۰۲۱ برگزار نخواهد شد. بعد از درخواست ایالت کبک مبنی بر این‌که همه رویدادهای ورزشی و فرهنگی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۳۱ آگوست تعطیل شود، این رویداد، که برای برگزاری در فاصله روزهای هفتم تا شانزدهم ماه آگوست برنامه‌ریزی شده بود مخاطره‌آمیز قلمداد شده است. نهاد WTA در اطلاعیه‌ای گفت:

به دلیل آمار ارائه شده از سوی مسئولان ایالت کبک و لزوم جلوگیزی از برگزاری هر رویدادی تا تاریخ ۳۱ آگوست، راجرز کاپ در مونترال مسابقات خود را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.

نهاد WTA تأکید می‌کند که سلامتی و ایمنی همیشه اولویت اول این نهاد خواهد بود. ما می‌دانیم تصمیم دشواری است و منتظریم در سال ۲۰۲۱ با مسابقات مونترال بازگردیم. اگن لاپیر، مسئول اجرایی این تورنمنت گفت این تصمیم به طور اجباری گرفته شده است و افزود:

در شروع بحران کوید ۱۹ امیدوار به این بود که زمان این مسئله را حل کند تا بتوانیم این مسابقات خود را همانطور که در تقویم پیش‌بینی شده بود میزبانی کنیم. سنگینی خبری که دریافت کردیم قلب ما را به درد آورد اما می‌دانیم که این تصمیمی ضروری بود. ما بی‌هیچ‌خستگی در ماه‌های پیش رو برای یک جشن باشکوه در تورنمنت سال آینده آماده خواهیم شد و در جریان این تورنمنت ما قادر خواهیم بود تا این ورزش را جشن بگیریم و از بودن در کنار هم لذت ببریم.

این جدیدترین آب سرد بر پیکره ورزش تنیس است و این ورزش از ماه گذشته یک به یک مسابقات خود را در حال لغو شدن می‌بیند. مسابقات تنیس اوپن فرانسه نیز از زمان برگزاری معمول خود که به فاصله ماه‌های می تا ژوئن انجام می‌شد برای برگزاری در فاصله ماه‌های سپتامبر تا اکتبر یعنی درست یک هفته بعد از مسابقات تنیس اوپن ایالت متحده آمریکا برنامه‌ریزی شده است. مسابقات تنیس ویمبلدون برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم لغو شد و این بدان معنی است که نزدیک‌ترین زمان برای برگزاری مجدد یک مسابقه تنیس معتبر ۱۳ جولای خواهد بود. همچنین در اطلاعیه روز شنبه آمده است:

همانطور که در حال حاضر همگی از آن اطلاع داریم، تور WTA تا تاریخ ۱۲ جولای برگزار نخواهد شد. ما با شرکای برگزارکننده تورنمنت‌های خود کار را ادامه می‌دهیم و در حال ارزیابی هستیم که چه زمانی قادر خواهیم بود به میادین تنیس بازگردیم. تا ماه آینده نمی‌توان هیچ تصمیم دیگری را پیش‌بینی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار