20/04/2024

بازگشت شکوهمند اندی ماری به میادین تنیس با پیروزی در مسابقات دوبل لندن

  • توسط سروش
  • 22/06/2019
  • 0
اندی ماری

اندی ماری ، تنیسور شماره یک سابق بریتانیا پس از تحمل پنج ماه مصدومیت از ناحیه لگن و ران، در روز پنجشنبه برای اولین بار در یک تورنمنت حرفه ای تنیس شرکت کرد.

اولین پیروزی اندی ماری پس از پایان دوران مصدومیت

اندی ماری در کنار فلیسیانو لوپز در رقابت های دوبل (دونفره) تنیس لندن حضور یافتند و در اولین مسابقه خود نیز به پیروزی رسیدند. پس از خداحافظی ماری با چشمانی اشک آلود از رقابت های اوپن استرالیا شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که مجددا شاهد حضور این تنیسور برجسته در میادین تنیس باشیم. اما پس از پنج ماه از عمل جراحی موفقیت آمیز ماری حال او را در کنار لوپز اسپانیایی در زمین های چمن این مسابقات مشاهده می کنیم. زوج ماری و لوپز توانستند در شروع مسابقات دوبل تنیس لندن برابر خوان سباستین کوبال و رابرت فرح از کشور کلمبیا با نتایج ۷-۶ و ۶-۳ به پیروزی برسند.

اندی ماری پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه BBC گفت:

این یک بازی درخشان بود. واقعا لذت بردم. در ابتدای بازی من کمی آرام بودم و رفته رفته توانستم بهتر در زمین حاضر شوم. من خوش شانس هستم که دوباره می توانم تنیس بازی کنم. البته در طول بازی کمی عصبی بودم و این به خاطر شرایطی بود که من پس از چند ماه مصدومیت، دوباره مشغول به بازی شدم.

 

اندی ماری بارها از سوی تماشاگران در این رقابت تشویق شد و هواداران بارها نام او را فریاد زدند. قهرمان سه دوره گرند اسلم ها و دو المپیک لندن و ریو، شاید باید با شرایط خود و قطعه فلزی که در ناحیه لگن او کار گذاشته اند کنار بیاید و با این وضعیت به رقابت با دیگر تنیسورها بپردازد. اما هر چه باشد ماری نمی‌تواند لذت وافر خود را از اولین پیروزی اش در تورنمنت تنیس لندن پس از این مصدومیت سخت، پنهان نماید. زوج ماری و لوپز، چهره های مشهوری در این تورنمنت تنیس به حساب می آیند و بسیاری آن ها را پس از این دیدار مورد تحسین قرار دادند. بلیط های این بازی از روزها قبل به طور کامل به فروش رسیده بود و استقبال بسیار بالایی از دیدار امروز آن ها بعمل آمد. حال ۱۵۷ روز از عمل جراحی اندی ماری می‌گذرد و باعث خردسندی است که می‌توانیم از حضور مجدد این تنیسور بزرگ در مسابقات مختلف لذت ببریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار