20/04/2024

انصراف رافائل نادال از حضور در مسابقات روز یکشنبه لیور کاپ به‌ علت مصدومیت

  • توسط سروش
  • 22/09/2019
  • 0

رافائل نادال اسپانیایی امروز، یکشنبه، مجبور شد به‌ دلیل مصدوم شدن از ناحیه مچ دست، از انجام مسابقات خودش که قرار بود روز یکشنبه در رویداد لیور کاپ انصراف بدهد. مدیران برگزاری این تورنومنت خبر کناره‌گیری نادال را تایید کرده‌اند.

انصراف رافائل نادال به علت مصدومیت

حساب کاربری رسمی مسابقات لیور کاپ در توییتر خبر کناره‌گیری نادال را به این صورت اعلام کرد:

رافائل نادال پس از مشورت با پزشک حاضر در مسابقات لیور کاپ به‌علت بروز مصدومیت در ناحیه مچ دست از حضور در مسابقات امروز خود انصراف داد.

رافائل نادال که پیش از این موفق شده بود در ابتدای ماه جاری میلادی چهارمین قهرمانی خود در یو اس اوپن را جشن بگیرد، قرار بود امروز در مسابقه بخش دوبل تورنومنت لیور کاپ، همراه با راجر فدرر در قالب تیم بازی کند و همچنین در دیدار بخش انفرادی نیز به مصاف رقیب پرحاشیه خود یعنی نیک کیریوس برود. در تورنومنت لیور کاپ که در شهر ژنو، پایتخت سوییس برگزار می‌شود دو تیم منتخب اروپا و منتخب جهان در مسابقات انفرادی و دوبل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رافائل نادال

اکنون مسئولان برگزاری مسابقات لیور کاپ تایید کرده‌اند که بر اساس مقررات، استفان تسیتسیپاس به‌جای نادال در کنار فدرر بازی خواهد کرد و دومینیک تیم هم به‌جای تنیسور اسپانیایی در مقابل نیک کیریوس قرار می‌گیرد. تیم منتخب اروپا هم‌اکنون با احتساب دیدارهای روز اول و دوم ۷-۵ از تیم منتخب جهان پیش افتاده است. رافائل نادال در رابطه با این اتفاق گفت:

من با بازی کردن در مسابقات لیور کاپ اوقات فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنم و از اینکه امروز نمی‌توانم به میدان بروم کاملا ناامید هستم. دست من کمی ملتهب شده است و باید استراحت کنم. جو شهر ژنو شگفت‌انگیز بوده است و من برای حمایت از هم‌تیمی‌های خود در کنار زمین حضور خواهم داشت تا تیم منتخب اروپا قهرمانی را کسب کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار