20/04/2024

اوپن آمریکا به دنبال اعطای وایلدکارت برای مرحله اصلی به کوری گوف

  • توسط مریم
  • 19/07/2019
  • 0

مسئولان مسابقات اوپن آمریکا رسما اعلام کردند که خواهان اعطای وایلدکارت برای دور اصلی این مسابقات، به کوری گوف، تنیسور جوان و پدیده اصلی مسابقات زنان ویمبلدون هستند. البته طبق قوانین WTA، امکان دادن بیشتر از سه وایلدکارت در یک سال به یک فرد زیر سن قانونی وجود ندارد و گوف 15 ساله نیز تاکنون از سه وایلدکارت در این فصل استفاده کرده است اما گرنداسلم ها از این قانون پیروی می کنند.

این تنیسور 15 ساله، تا مرحله چهارم ویمبلدون صعود کرد و یکی از بهترین داستان های مراحل اولیه ویمبلدون را به وجود آورد. عملکرد وی، او را تا رده 141 رنکینگ بانوان بالا آورد اما این رنکینگ وی را به مراحل اصلی اوپن آمریکا نمی آورد. با این حال، مسئولان این مسابقات می خواهند که به او شانس حضور در مرحله اصلی را اعطا کند.

کریس ویدمایر، از مسئولان اصلی برگزاری این مسابقات به نیویورک پست گفت: ما انتظار داریم که کوری گوف را در مرحله اصلی این مسابقات مشاهده کنیم.

کوری گوف تاکنون و در سن 15 سالگی، سه وایلدکارت در این فصل برای مسابقات تنیس میامی، مسابقات مقدماتی اوپن فرانسه و مسابقات مقدماتی ویمبلدون دریافت کرده است و طبق قوانین WTA مجاز به این کار نیست اما گرنداسلم ها، از این قانون پیروی نمی کنند.

همینطور گوف قبل از رسیدن به سن قانونی، فقط می تواند در 10 تورنمنت شرکت کند که به دلیل عملکرد خوبش، دو تورنمنت دیگر نیز اضافه می شود و می تواند این مقدار را برای دو تورنمنت دیگر نیز افزایش دهد. اما او در 7 مسابقات شرکت کرده است و باید انتخاب های بعدی خود را دقیق تر انجام دهد.

او همینطور قصد دارد که اگر رنکینگش اجازه دهد، در مسابقات WTA در واشنگتن شرکت کند.

کوری گوف که در حال حاضر یکی از مورد توجه ترین تنیسورهای زن دنیاست، به نظر آینده خوبی دارد و شکست دادن ونوس ویلیامز در ویمبلدون، به نظر نقطه عطفی برای او خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار