28/03/2024

تنیس اوپن استرالیا ؛ پیروزی راجر فدرر و نواک جوکوویچ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۰)

  • توسط سروش
  • 29/01/2020
  • 0

در مهم‌ترین بازی‌های روز ۲۸ اوپن استرالیا ژانویه راجرر فدرر سوئیسی در دیداری سخت و نفس‌گیر که ۵ ست به طول انجامید توانست مقابل حریف آمریکایی خود به برتری برسد.

اوپن استرالیا ؛ پیروزی فدرر برابر سندگرن

رقابت‌های برگزار شده در زمین رود لاور آرنا

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس انفرادی بانوان اوپن استرالیا در زمین رود لاور آرنا سوفیا کنین آمریکایی در ۲ ست و با نتایج مشابه ۶-۴ از سد اونس جابئور تونسی گذشت. در دیگر دیدار این مرحله اشلق بارتی از استرالیا در ۲ ست پترا ویتووا از جمهوری چک را از پیش رو برداشت. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس انفرادی مردان راجر فدرر سوئیسی در بازی که ۵ ست به طول انجامید در ست‌های اول، سوم و پنجم موفق شد مقابل تنیس سندگرن آمریکایی به پیروزی برسد. همچنین نواک جوکوویچ صربستانی در ۳ ست پیاپی میلوس روانیچ کانادایی را مغلوب کرد. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس دو نفره مردان اوپن استرالیا نیز مارکس پورسل و لوک سرویل استرالیایی در ۲ ست و با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ سانتیاگو گونزالز از مکزیک و کن اسکاپسکی از بریتانیا را مغلوب کردند.

اوپن استرالیا راجر فدرر

رقابت‌های برگزار شده در زمین مارگارت کورت آرنا

در تنیس دو نفره اسطوره‌های مردان منصور بهرامی و فابریس سانتورو فرانسوی در ۲ ست از سد پت کش و مارک وودفورده استرالیایی گذشتند. در مرحله یک چهارم تنیس ۲ نفره بانوان باربارا رجسیکوا و کاترینا سینیاکوا از جمهوری چک در مقابل گابریلا دابروسکی از کانادا و جلنا استاپنکو به برتری رسیدند. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس دو نفره مردان نیز ایوان دودیگ از کرواسی و فیلیپ پولاشک از اسلواکی در ۲ ست و با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ مارسلو آروالو از السالوادور و جانی اوماریا از بریتانیا را از پیش رو برداشتند. در راند دوم رقابت‌های میکس دو نفره باربارا رجسیکوا از جمهوری چک و نیکولا مکتیچ از کرواسی مقابل آماندا آنیسیموا و نیک کیرگئوس استرالیایی به برتری رسیدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار