24/04/2024

حضور بیانکا آندرسکو و سرنا ویلیامز در مسابقات کاپ شنژن چین

  • توسط مینا
  • 12/09/2019
  • 0

جدیدترین قهرمان مسابقات یو اس اوپن، بیانکا آندرسکو و همچنین نفر دوم این مسابقات یعنی سرنا ویلیامز ، جایگاه خود در میان هشت بازیکن نخبه فصل که در انتها به مسابقات پورشه کاپ شنژن راه پیدا می‌کنند را تحکیم کرده‌اند.

بیانکا آندرسکو و سرنا ویلیامز در مسابقات شنژن شرکت می‌کنند

قهرمان جدید و جوان یو اس اوپن، بیانکا آندرسکو در رده‌بندی برای کسب مجوز حضور در رویداد انتهای فصل در شهر شنژن مقام چهارم را در اختیار دارد. بیانکا آندرسکو پس از قهرمانی در تنیس آزاد آمریکا در این رده‌بندی که به «Porsche Race» معروف است چهار پله صعود کرد. این تنیسور ۱۹ ساله که در حدفصل ماه‌های مارس و آگوست به علت مصدومیت شانه تنها در یک دیدار شرکت کرده بود، از زمان بازگشت به رقابت‌ها شکست نخورده است و هفته گذشته موفق شد اولین جام قهرمانی گرند اسلم تنیس خود را در نیویورک به شکلی خاص بالای سر ببرد. قهرمانی یو اس اوپن سومین عنوان بیانکا آندرسکو در فصل جاری مسابقات پس از فتح ایندین ولز و تورنتو بود. از سوی دیگر، ماموریت سرنا ویلیامز برای کسب بیست و چهارمین گرند اسلم تنیس کماکان ادامه دارد. این تنیسور آمریکایی علیرغم شکست در فینال خانگی، در پورشه ریس برای رسیدن به مسابقات شنژن پنج پله صعود داشته است.

بیانکا آندرسکو سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز پس از به‌دنیا آوردن دختر خود در هفت گرند اسلم شرکت کرد، در چهارتای آنها به فینال رسید اما هنوز از کسب قهرمانی به‌عنوان یک تنیسورِ مادر ناکام مانده است. سرنا ویلیامز تنها بازیکن در فصل جاری تنیس زنان است که به چند فینال می‌رسد. او پیش از این در ابتدای تابستانی، برابر سیمونا هالپ در فینال ویمبلدون شکست خورده بود. اما این خیزش آندرسکو و ویلیامز موجب خروج کیکی برتنز از رده‌بندی هشت بازیکن نخبه شد. قهرمان مسابقات مادرید و سن‌پترزبورگ در طول مسابقات تابستانی بر روی زمین‌های سفت آمریکای شمالی سه شکست و سه پیروزی کسب کرد و در مرحله سوم یو اس اوپن با شکست برابر جولیا گورجس از دور مسابقات کنار رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار