25/04/2024

پیام‌های تبریک چهره‌های مختلف به بیانکا آندرسکو پس از قهرمانی در یو اس اوپن

  • توسط مینا
  • 08/09/2019
  • 0

صبح امروز، یکشنبه، بیانکا آندرسکو موفق شد مقام قهرمانی مسابقات یو اس اوپن را کسب کند. این تنیسور ۱۹ ساله کانادایی در دیدار پایانی تنیس آزاد آمریکا در بخش زنان، موفق شد قهرمان ۲۳ دوره گرند اسلم و قهرمان شش دوره همین مسابقات یعنی سرنا ویلیامز را طی دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۳، ۷-۵ از پیش رو بردارد.

تبریک افراد مختلف به بیانکا آندرسکو

نکته جالب آن‌که وقتی سرنا ویلیامز اولین قهرمانی گرند اسلم خود را در سال ۱۹۹۹ و در مسابقات یو اس اوپن جشن می‌گرفت، بیانکا آندرسکو که اکنون ۱۹ سال دارد هنوز به ‌دنیا نیامده بود. اما چهره‌های مختلف و اعضای ورزش‌های مختلف به این پیروزی تاریخی آندرسکو واکنش نشان دادند که در ادامه آن‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

نخست وزیر کشور کانادا، جاستین ترودو در حساب توییتر خود پشتیبانی‌اش از اولین تنیس ‌باز کانادایی که در یک گرند اسلم به قهرمانی رسیده را نشان داد. آقای ترودو در توییتر خود نوشت:

تبریک به بیانکا آندرسکو! تو تاریخسازی کردی و کاری کردی که یک کشور به خودش افتخار کند. #او یک شمالی است.

یوژنی بوچار، اولین تنیسور زن کانادایی است که به فینال یک گرند اسلم می‌رسد. بوچارد در سال ۲۰۱۴ در دیدار پایانی مسابقات ویمبلدون حاضر شد اما در نهایت نتیجه را به پترا کویتوا وگذار کرد. بوچارد نیز در شبکه اجتماعی توییتر پیام تبریکش را نوشت و همراه با آن یک عکس بزرگ از تلویویونش را فرستاد که بیانکا آندرسکو را در حالی نشان می‌داد که جام قهرمانی یو اس اوپن را دست دارد. پیام بوچارد به این صورت بود:

تبریک می‌گویم دختر! تاریخِ کانادایی!

اکانت توییتر قهرمان فعلی مسابقات بسکتبال NBA یعنی تیم کانادایی تورنتو رپترز، با استفاده از شعار معروف خود که در رقابت این تیم برای کسب قهرمانی فصل اخیر NBA بر سر زبان‌ها افتاده بود، این پیروزی را به آندرسکو تبریک گفت. شعار مشهور تیم رپترز «ما شمالی هستیم» بود که به افتخار آندرسکو آن را به «او یک شمالی است» تغییر دادند. همچنین عکس ارسال شده در پیام تبریک تورنتو رپترز، پیرهن این تیم را در حالی که نام آندرسکو پشتش حک شده بود در کنار جام قهرمانی NBA نشان می‌داد.

بیانکا آندرسکو سرنا ویلیامز

پیام رپترز:

او یک قهرمان است! تبریک به بیانکا آندرسکو. ما شمالی هستیم، او یک شمالی است.

تیم هاکی روی شهر ونکوور نیز این دستاورد بزرگ را به بیانکا تبریک گفت. تیم ونکوور کانوکس که در لیگ هاکی روی یخ NHL فعالیت می‌کند، پیام تبریکشان را در کنار عکسی از پیرهن شماره یک این تیم که به اسم آندرسکو بود ارسال کردند:

تو شماره یک هستی! تبریک به بیانکا آندرسکو! او یک شمالی است. #یو اس اوپن

تورنتو ماپل لیفس، تیم هاکی روی یخ شهر تورنتو که آخرین بار در سال ۱۹۶۷ جام قهرمانی استنلی کاپ را بالای بردند، در توییتر خود برای آندرسکو بهترین آرزوها را کرد:

عجب عملکردی! تبریک به بیانکا آندرسکو! او یک شمالی است.

تیم بیسبال تورنتو بلو جیز، که در لیگ حرفه‌ای بیسبال یا MLB فعالیت دارد و آخرین بار در سال ۱۹۹۳، قبل از به‌دنیا آمدن آندرسکو، قهرمانی جهان را کسب کرده بود در حساب توییتر خود این متن تبریک را نوشت:

یک تبریک تاریخی به بیانکا آندرسکو به‌خاطر تبدیل شدن به اولین تنیسور کانادایی که در بخش انفرادی یک گرند اسلم تنیس به قهرمانی می‌رسد! #یو اس اوپن.

سیمونا هالپ رومانیایی، قهرمان فعلی رقابت‌های تنیس ویمبلدون نیز به بیانکا ادای احترام کرد. لازم به ذکر است که والدین بیانکا اهل کشور رومانی هستند:

تبریک به بیانکا آندرسکو به‌خاطر عملکرد باورنکردنی در اولین گرند اسلمش! رومانی شدیدا به تو افتخار می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار