29/03/2024

تست دوپینگ حداد مایا منفی اعلام شد

  • توسط مریم
  • 26/07/2019
  • 0

فدراسیون جهانی تنیس، رسما اعلام کرد که تنیسور برزیلی، بیاتریز حداد مایا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش، با محرومیت مواجه خواهد شد.

حداد مایا از SARMها استفاده کرده است

فدراسیون جهانی تنیس،رسما اعلام کرد که وی از دو ماده ممنوعه آنابولیک استفاده کرده است و این مواد، در تست دوپینگ حداد مایا در حاشیه مسابقات اوپن کرواسی دیده شده اند. گفتنی است که این تنیسور ۲۳ ساله، حق اعتراض به محرومیتش را دارد اما در حال حاضر، تا مشخص شدن همه چیز محروم باقی خواهد ماند.

همینطور عنوان شده که محرومیت این تنیسور از روز دوشنبه آغاز می‌شود اما هنوز مدت زمان کامل محرومیت او مشخص نیست و در صورت فرجام خواهی، پس از مشخص شدن نتیجه آن، طول محرومیت حداد مایا مشخص خواهد شد.

گفتنی است که حداد مایا، در دور اول ویمبلدون توانست همگان را شگفت زده کند و گابرینه موگوروزا، قهرمان سال ۲۰۱۷ این مسابقات را شکست دهد. البته او در دور بعدی، با شکست برابر هریت دارت از بریتانیا، از دور رقابت ها کنار رفت. شکستی که در روز ۴ جولای اتفاق افتاد و وی ۸ روز بعد، در تاریخ ۱۲ جولای محروم شد.

حداد مایا، تنیسور جوان برزیلی است که در حال حاضر، در رتبه ۹۹ تنیسورهای بانوان دنیا قرار داد. بهترین رتبه او در رنکیگ، رتبه ۵۸ دنیا در سال ۲۰۱۷ بود اما او در سال ۲۰۱۸، متحمل مصدومیتی از ناحیه پشت شد که باعث شد وی مجبور به عمل جراحی شود. او در اوپن استرالیا در فصل جاری به مرحله دوم رسید اما به دلیل مصدومیت، در همان مرحله اول مقدماتی اوپن فرانسه، از ادامه مسابقات انصراف داد.

حداد مایا

گفتنی است که حداد مایا، با ۲۰۸ برد و ۱۱۷ باخت در تاریخ بازی خود، درصد پیروزی ۶۴ درصدی را دارد و ۴ مقام ITF نیز کسب کرده است. بهترین عملکردهای وی در مسابقات گرند اسلم، مربوط به حضور در دور دوم مسابقات اوپن استرالیا و ویمبلدون است و در رشته دو نفره نیز بهترین عملکرد وی، حضور در دور سوم این مسابقات است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار