30/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ نگاهی به نتایج دور سوم بخش مردان

  • توسط سروش
  • 06/07/2019
  • 0

پنجمین روز از رقابت های تنیس ویمبلدون ، جمعه (پنجم جولای – ۱۴ تیرماه) در باشگاه All England لندن پیگیری شد. با مشخص شدن چهره های راه یافته به دور سوم این مسابقات، در این مطلب قصد داریم نگاهی به مهم ترین دیدارهای بخش مردان در این رقابت ها داشته باشیم.

نگاهی به نتایج دور سوم تنیس ویمبلدون

فرناندو ورداسکو، تنیسور کهنه کار اسپانیایی که در مرحله دوم موفق به شکست کایل ادموند، بخت اول بریتانیایی ها در این مسابقات شده بود، در روز جمعه و دور سوم این رقابت ها نیز خوش درخشید و برابر حریف ایتالیایی خود به پیروزی دست یافت. ورداسکوی ۳۵ ساله با حساب ۳-۰ و با نتایج ۶-۴، ۷-۶ و ۶-۴ توانست از سد توماس فابیانو از ایتالیا بگذرد تا به دور چهارم این مسابقات صعود نماید.

در دیگر دیدار برگزار شده امروز و از مرحله سوم مسابقات تنیس ویمبلدون ، نواک جوکوویچِ صرب و بخت اول رقابت های گرند اسلم ویمبلدون، با برتری ۳-۱ مقابل هوبرت هورکاسز از لهستان، جواز صعود به دور چهارم را به دست آورد. جوکوویچ در دیدار برابر تنیسور لهستانی با نتایچ ۷-۵، ۶-۷، ۶-۱ و ۶-۴ توانست به پیروزی برسد. هر چند نفر اول رنکینگ جهانی تنیس بازان، به هیچ وجه کار ساده ای را در روز جمعه مقابل حریف لهستانی اش نداشت.

داوید گافین از بلژیک و نایب قهرمان رقابت های تنیس هاله آلمان نیز توانست با برتری در دور سوم مقابل تنیسوری از کشور روسیه به مرحله چهارم صعود کند. گافین در دیداری سخت و البته تماشایی با حساب ۳-۲ و با نتایج ۴-۶، ۶-۲، ۳-۶، ۶-۳ و ۷-۵ مقابل دانیل مِدوِدف از روسیه به پیروزی رسید تا حریف فرناندو ورداسکو در مرحله بعد شود.

تنیس ویمبلدون گوئیدو پلا

روبرتو باتیستا آگوت از اسپانیا نیز برابر خاچانوف دیگر نماینده روس ها در مسابقات تنیس ویمبلدون قرار گرفت و با برتری ۳-۰ توانست به دور بعد صعود نماید. تنیسور اسپانیایی با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۶-۱ برابر خاچانوف به پیروزی رسید تا خود را در مرحله چهارم این رقابت ها ببیند. خاچانوف پیش از این موفق شده بود در دور دوم، فلیسیانو لوپز از اسپانیا را از پیش رو بردارد.

اما در مهم ترین دیدار برگزار شده امروز و در دیداری عجیب، کوین اندرسون، فینالیست دوره قبل مسابقات جایزه بزرگ ویمبلدون برای صعود به دور چهارم برابر تنیسوری از کشور آرژانتین به نام گوئیدو پلا قرار گرفت و با نتیجه دور از انتظار ۳-۰ شکست خورد. پلا با نتایج ۶-۴، ۶-۳ و ۷-۶ اندرسون را شکست داد تا یکی دیگر از شگفتی های مسابقات ویمبلدون، امروز رقم بخورد.
در دیدارهای مهم بخش مردان و از دور سوم، در روز شنبه (ششم جولای – ۱۵ تیرماه) کی نیشیکوری از ژاپن مقابل استیو جانسون از ایالات متحده قرار خواهد گرفت. در دیگر بازی های مهم شنبه نیز دن ایوانز از بریتانیا برابر ژائو سوسا از پرتغال، رافائل نادال مقابل جو ویلفرد تسونگا از فرانسه و رافائل نادال نیز برابر لوکاس پویله از فرانسه قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار