29/03/2024

جان آیزنر سازمان خانوادگی آیزنر را راه اندازی می کند

  • توسط محمد رضا شیری
  • 26/12/2019
  • 0

جان آیزنر به وضوح در مورد سرطان مادرش و چگونگی تأثیر آن بر خانواده صحبت می کند. اکنون این بازیکن آمریکایی سازمان خانوادگی آیزنر را در دالاس راه اندازی می کند تا تمامی بیماران بتوانند از درمان جهانی سرطان بهره ببرند.

« سرطان افراد زیادی را در محیط پیرامون مبتلایان تحت تأثیر قرار می دهد، به خصوص خانواده هایشان. به نظرم همه اطرافشان کسی را میشناسند که با سرطان دست و پنجه نرم می کند. اما خوشبختانه برای خانوادۀ ما، نتیجۀ مثبتی داشت. و این دقیقاً هدف سازمان ما هم است، جمع آوری بودجه برای درمان های عالی، درمان هایی مانند مادر خودم در کارولینای شمالی. تمرکز اصلی این سازمان مراقب خوب و با کیفیت در بیمارستان دالاس فورت فورث است.» بخشی از صحبت های جان آیزنر در مصاحبه ای با ATPTour.com

ایزنر مدت ها است که در فعالیت های خیرخواهانه بی شماری شرکت میکند، یا حمایت از بنیاد یکی دیگر از تنیسورها، یا بنیاد های مختلف دیر کمک می کند، پس چرا بنیاد خودش را اکنون راه اندازی کرده است؟

«من فکر می کنم عمدتاً به این دلیل است که اکنون ریشه های مشخصی در دالاس، تگزاس دارم. خانوادۀ من در آین جا زندی می کند. علاوه بر این، من با بسیاری از مردم خوب این شهر آشنا شده ام و فکر می کنم این یک فرصت خوب برای من است، برای خانواده من نیز گزینه های خیلی خوبی وجود دارند. این در حالی است که من هنوز بازی می کنم. این چیزی است که می خواهم وقتی تنیس بازی نمی کنم ادامه دهم. من تیم خوبی از افراد را دارم که با آنها در بنیاد همکاری می کنم، بنابراین فکر می کنم می توان خیلی خوب پیش رفت کرد.»

این تنیسور آمریکایی هم به جمع بازیکنان بی شمای پیوست که چه در طول دوران بازیشان و چه بعد از بازنشستگی سازمان های بشردوستانه ای راه اندازی می کنند. این مرد 34 ساله بسیار هیجان زده است که در راه قدم برداشته است.

جان آیزنر

«به نظرم خیل کار خوبی است. دوستان من خیلی قبل تر از من سازمان هایی را افتتاح کرده اند، مانند مردی فیش، جیمز بلیک، و اندی رادیک، البته بسیار هم موفق بوده اند. از ته دلم خشنود هستم که این فعالیت را آغاز کرده ام آن هم در زمانی که قرار است مدت طولانی در دالاس باشم.»

جان آیزنر از راه اندازی بنیاد خانوادۀ آیزنر در تاریخ 13 نوامبر خبر داد، در همان روز فاش كرد كه مركز جامع سرطان UNC Lineberger  كلینیك چند رشته ای خود را به افتخار كارن آیزنر، مادرش، كه در کارولینای شمالی تحت معالجه بود، نامگذاری كرد. آیزنر اصالتاً اهل کارولینای شمالی است.

«خیلی عالی به نظر می رسد و خوشحالم که توانستم این کار را انجام دهم، زیرا مدت طولانی قصد همچین کاری را داشتم. این دلیلی است که به خانواده من بسیار نزدیک است، بنابراین یک روز بسیار خوبی بود.»

آیا میدانستید؟

جان آیزنر در 2014 مبلغ 15000 دلار از طرف سازمان تنیس برای مرکز درمانی سرطان خیریۀ خود دریافت کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار