25/04/2024

دنیل مدودف به دلیل حرکاتش در بازی جمعه شب خود ۹ هزار دلار جریمه شد

  • توسط مینا
  • 01/09/2019
  • 0

دنیل مدودف روس به دلیل حرکات جمعه شبش در دور سوم یو اس اوپن برابر فلیسیانو لوپز اسپانیایی ۹ هزار دلار جریمه شد. این تنیسور ۲۳ ساله در مجموع سه مسابقه‌اش ۱۹ هزار دلار جریمه شده است.

دنیل مدودف جریمه شد

مرد شماره پنج دنیای تنیس بعد از رفتار غیرورزشی‌اش در گرفتن حوله از دست یکی از توپ‌ جمع‌‌‌کن‌ها ۵ هزار دلار جریمه شد و ۴ هزار دلار هم به دلیل نشان دادن انگشت وسطش به هواداران حاضر در ورزشگاه جریمه شد. دامین دوموسیس که سرداور مسابقه بود این حرکت مدودف را ندید اما تصاویر این حرکت او روی نمایشگر‌های ورزشگاه لوییز آرمسترانگ به نمایش درآمد. به این ترتیب مدودف خوش‌شانس بود که در زمین از سوی داور جریمه نشد. درگیری بین مدودف و حاضرین در ورزشگاه بعد از پیروزی چهار سته او برابر فلیسیانو لوپز ادامه یافت؛ در حالی‌که سر و صدای تماشاگران بیشتر شده بود، دنیل دستانش را باز کرد و آن‌ها را به سر و صدای بیشتری دعوت کرد. مدودف در مصاحبه بعد از بازی‌اش اذعان کرد سر و صدای درون ورزشگاه به صعودش به دور چهارم یو اس اوپن کمک کرد:

می‌خواهم وقتی امشب می‌خوابید، بدانید که بخاطر شما این پیروزی را به دست آوردم. همه کارهایی که امروز کردید برای پیروزی در پنج بازی آینده‌ام به من انرژی داده و اگر به آن ادامه دهید من هم بازی‌های بیشتری را برایتان می‌برم.

دنیل مدودف در مصاحبه‌ای که بعداً خارج از رختکن انجام داد اظهار کرد که جنگیدن با طعنه‌های حضار بسیار سخت بوده است:

بازی سختی بود. در اغلب لحظات بازی عصبانی بود و از این بابت انرژی بسیاری را از دست دادم و همانطور که دیدید اصلاً کار آسانی نداشتم. جمعیت حاضر در ورزشگاه انرژی بدی به من منتقل می‌کردند و من باید آن‌ها را به سمت دیگری سوق می‌دادم و دلیل پیروزی‌ام همین است. در کنار تور با فلیچانو و در رختکن با مربی‌اش صحبت کردم و گفتم که حرکاتم در زمین ارتباطی با آن‌ها ندارد و این دو مرا درک کردند.

دنیل مدودف

یکی دیگر از تنیسورهای حاشیه‌ساز یعنی نیک کیریوس به حمایت از دنیل مدودف پرداخته و عکس انگشت وسط او را به عنوان هدر صفحه توییترش قرار داده است. به این ترتیب، مدودف در همه بازی‌هایش در یو اس اوپن جریمه شده است؛ او پیش‌تر ۷ هزار و ۵۰۰ دلار به دلیل ناسزا گفتن در دور اول و ۲ هزار ۵۰۰ دلار به دلیل استفاده نادرست از وسایلش در دور دوم جریمه شده بود. با این حال مدودف توانایی پرداخت جریمه‌هایش را دارد، او با صعود به دور چهارم تا به اینجا ۲۸۰ هزار دلار به دست آورده است.

مدودف که پیش از حضور در یو اس اوپن، به فینال سه تورنمنت متوالی رسید و در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی هم قهرمان شد، روز یکشنبه در دور چهارم آخرین گرند اسلم سال به مصاف دومینیک کوپفر آلمانی می‌رود. کوپفر در حالی در روز یکشنبه و در ورزشگاه لوئیس آرمسترانگ به مصاف مدودف می‌رود که موفق شد در دور سوم، نیکولوز باسیلاشویلی از گرجستان را با حساب ۳-۱ و با نتایج ۶-۳، ۷-۶ (۷-۵)، ۴-۶ و ۶-۱ شکست دهد تا حریف دنیل مدودف ۲۳ ساله در دور یک هشتم پایانی شود. تنیسور روس در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم مقابل تماشاگران قرار می‌گیرد یا خیر گفت:

روی خودم کار می‌کنم و امیدوارم دفعات بعدی بهتر شوم.

گفتنی است، هفته دوم مسابقات یو اس اوپن و دور یک هشتم پایانی این رقابت‌ها از روز یکشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. این یکصد و سی و نهمین دورۀ برگزاری این تورنمنت معتبر دنیای تنیس در ایالات متحده به حساب می‌آید که در مجموع ۵۷ میلیون دلار نیز به تنیسورهای حاضر در این مسابقات تعلق خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار