26/04/2024

مسابقات تنیس اوپنِ واشینگتن؛ حذف جیمی و اندی ماری در رقابت های دوبل مردان

  • توسط سروش
  • 04/08/2019
  • 0

مرحله یک چهارم پایانی تنیس واشینگتن و شکست برابر زوج مایکل ونوس از استرالیا و راوین کلاسن از آفریقای جنوبی، پایان کار جیمی و اندی ماری در رقابت های تنیس سیتی اوپنِ واشینگتن بود.

حذف اندی ماری و برادرش از مسابقات دوبل تنیس واشینگتن

اندی ماری ۳۲ و جیمی ماری ۳۳ ساله که توانسته بودند در مرحله یک هشتم پایانی و در نخستین بازی خود در این مسابقات بر نیکولاس ماهوت و ادوارد راجر واسلین فائق آیند در مرحله بعد به سدِ محکم زوج ونوس/کلاسن برخورد کردند و با شکست ۲-۱ از گردانه این مسابقات خارج شدند. ست اول این دیدار در تای بریک و با نتیجه ۷-۶ (۷-۳) به سود جیمی و اندی ماری به پایان رسید. در ست دوم نیز شرایطی مشابه ست اول شکل گرفت و این بار زوج ونوس/کلاسن بودند که در تای بریک و با نتیجه ۷-۶ (۸-۶) بازی را به سود خود به پایان رسانیدند. در نهایت کار به ست پایانی کشید که اندی ماری و برادرش با امتیاز ۷-۱۰ این ست و در کل بازی را به رقبای خود واگذار کردند تا این شکست، پایانی بر حضور این دو برادر نام آشنای دنیای تنیس در رقابت های واشینگتن باشد. این چهارمین رویداد مهم و معتبری بود که اندی ماریِ ۳۲ ساله پس از گذراندن عمل جراحی ران و لگن اش و بازگشت به میادین تنیس انجام می داد.

اندی ماری

شماره یک سابق دنیا، تنها پنج ماه پس از عمل جراحیش توانست به همراه فلیسیانو لوپز اسپانیایی، به مقام قهرمانی رقابت های دوبل لندن (جام ملکه) برسد. فاتح سه دوره گرند اسلم ها پیش تر در مصاحبه ای گفته بود که دو هفته قبل از شروع مسابقات گرند اسلم یو اس اوپن، در رقابت های انفرادی تورنمنت تنیس سینسیناتی شرکت خواهد کرد.

اندی ماری پس از پایان کارش در رقابت های اوپن واشینگتن در مصاحبه ای اظهار داشت:

بابت این شکست و حذف از مسابقات تا حدی ناامید هستم. تمرینات خوبی را تاکنون پشت سرگذاشته ام و احساس خوبی دارم. سعی می کنم فشار تمرینات را تا ۱۰ روز دیگر ادامه دهم و اگر وضعیتم مساعد بود، حتما در رقابت های انفرادی سینسیناتی شرکت خواهم کرد. اما اگر شرایط به شکل دیگری رقم بخورد، تا زمان مسابقات یو اس اوپن که در نیویورک برگزار خواهد شد، صبر خواهم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار