20/04/2024

اندی ماری با شکست در دور دوم اوپن ژوهای از گردانه رقابت‌ها کنار رفت

  • توسط مینا
  • 27/09/2019
  • 0

اندی ماری در دور دوم مسابقات ژوهای که روز پنجشنبه برگزار شد، با نتایج ۴-۶، ۶-۲ و ۶-۴ مقابل الکس دی مینور از استرالیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حذف اندی ماری

روز سه‌شنبه اندی ماری موفق شد تا با شکست تنیس ساندگرن آمریکایی برای اولین بار بعد از عمل جراحی‌اش در ماه ژانویه، در دیداری از بخش انفرادی به پیروزی برسد. اندی ماری در مرحله بعد به مصاف الکس دی مینور رفت اما با وجود اینکه در ست نخست مصافش با دی مینور توانست به پیروزی رسید، در نهایت بازنده بازی شد و از ۹ برک پوینتی که داشت تنها دو بار موفق به برک کردن حریفش شد. به این ترتیب اندی ماری از دور رقابت ها حذف شد. استفانوس تسیتسیپاس یونانی، شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها در حالی‌که در ست اول دیدارش با آدریان مانارینوی فرانسوی با نتیجه ۶-۳ برنده شده بود و در ست دوم ۷-۵ شکست خورده بود، به دلیل مصدومیتی که داشت قادر به ادامه کار نبود و با کناره‌گیری‌اش از ادامه این مسابقه، از گردانه رقابت‌ها کنار رفت. آندریاس سپی ایتالیایی بعد از اینکه پنج بار در مقابل مچ پوینت‌های ژیژن ژانگ چینی در تای برک ست پایانی دفاع کرد، موفق شد تا در نهایت با نتایج ۷-۶، ۴-۶ و ۷-۶ رقیبش را شکست دهد. بورنا چوریچ کروات هم با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ دی وو از چین را شکست داد و راهی دور بعد تورنمنت ژوهای شد.

اندی ماری

در رقابت‌های اوپن چنگدو، ایگور گراسیموف بلاروسی که جزو تنیسورهای سید بندی شده نبود موفق شد تا در ماراتنی جذاب و دیدنی با نتایج ۶-۷، ۷-۶ و ۷-۶ جان ایسنر آمریکایی که شانس اول قهرمانی بود را شکست دهد و به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. گراسیموف در مرحله یک چهارم نهایی با دنیس شاپووالوف از کانادا مصاف می‌دهد؛ شاپووالوف در دور قبلی بازی‌ها موفق شده بود تا با نتایج ۳-۶، ۶-۳ و ۷-۶ برابر بردلی کلان از آمریکا به پیروزی برسد. از دیگر نتایج غیرمنتظره این رقابت‌ها می‌توان به پیروزی ژائو سوسای پرتغالی برابر شانس دوم قهرمانی یعنی فلیکس آگر آلیاسیم اشاره کرد؛ سوسا موفق شد تا با نتایج ۶-۴، ۶-۷ و ۶-۴ رقیب کانادایی‌اش را شکست دهد. او در مرحله بعد به مصاف لوید هریسی می‌رود که دوشان لایوویچ صربستانی را با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ مغلوب کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار