26/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ صعود راجر فدرر به یک چهارم نهایی

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

قهرمان هشت دوره مسابقات تنیس ویمبلدون ، راجر فدرر که در آستانه ۳۸ سالگی قراردارد هنوز از جمله تنیسورهایی است که روی چمن حرف هایی برای گفتن دارد. او امروز بار دیگر این موضوع را ثابت کرد و در دور چهارم تنیس ویمبلدون به پیروزی رسید.

صعود راجر فدرر به مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون

راجر فدرر تنها به ۷۳ دقیقه نیاز داشت تا یکی از بهترین تنیسورهای روی چمن متئو برتینی را از پیش رو بردارد. او در سه ست پیاپی با نتایج ۶-۱، ۶-۲ و ۶-۲ به پیروزی رسید و به جمع هشت بازیکن پایانی راه یافت. فدرر برای هفدهمین بار به یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون رسید و برای پنجاه و پنجمین بار در رقابت های رسمی به این مرحله می‌رسد. او همچنین به نخستین تنیسوری تبدیل شد که به ۹۹ پیروزی در یک رقابت (ویمبلدون) دست می‌یابد. بازی های زیاد، طی هفته های گذشته و ماراتن طولانی مدت با دیگو شوارتزمن در دور قبلی، انرژی تنیسور ایتالیایی را گرفته بود و او اصلا عملکرد در خور توجهی از خودش نشان نداد. در واقع، راجر با ارائه تنیسی تهاجم هیچ فرصتی را برای برتینی باقی نگذاشت تا با قدرت به راه خودش برای رسیدن به قهرمانی ادامه داد.

تنیس ویمبلدون راجر فدرر

تنیسور سوییسی ۱۱ امتیاز در سرویس ها از دست داد، از تنها برک پوینتی که او را تهدید می‌کرد جان سالم به در برد و در طول بازی تنها پنج خطا داشت. متئو در این مسابقه تنها سه سرویس منجر به امتیاز داشت و نتوانست تا کارش در ویمبلدون را بیش از مرحله یک هشتم پایانی به پیش ببرد. راجر فدرر نیز شروعی فوق العاده داشت و تنها یک سِرو را در ست اول از دست داد و دوبار هم حریف را برِک کرد تا با نتیجه ۶-۱ به پیروزی در ست نخست برسد. در ست دوم و سوم هم شرایط فرق چندانی نکرد و فدرر یکی پس از دیگری در سِرو های حریفش خوش درخشید تا با نتایج ۶-۱ و ۶-۲ او را در کمتر از ۵۰ دقیقه شکست دهد. در پایان راجر فدرر موفق شد تا در یکی از بهترین روزهای خودش طی پنج، شش سال اخیر با گذشتن از سد برتینی منتظر کی نیشیکوری یا میخائیل کوکوشین در یک چهارم نهایی باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار