20/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ پیروزی پلیسکوا و سیمونا هالپ در دور نخست

  • توسط سروش
  • 02/07/2019
  • 0

سیمونا هالپ ، سید شماره هفتم مسابقات تنیس ویمبلدون که تاکنون دو بار توانسته به فینال این رقابت ها صعود نماید، در نخستین دیدار خود موفق به شکست آلیاکاساندرا ساسنویچ از بلاروس شد.

پیروزی سیمونا هالپ و پلیسکوا در دور نخست مسابقات تنیس ویمبلدون

سیمونا هالپ رومانیایی در دو ست و با نتایج ۶-۴ و ۷-۵ توانست به پیروزی دست یابد تا چهارشنبه در دومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف هموطنش، میهائلا بوزارنسکو برود. در اواخر این دیدار، سیمونا هالپ از ناحیه مچ پا آسیب دید که در ادامه کار او را برای ادامه بازی سخت کرده بود. قرار است، او به زودی آزمایش های مربوط را انجام دهد تا شدت مصدومیت این تنیسور نیز مشخص گردد. کارولینا پلیسکوا، سید شماره سوم رقابت های تنیس ویمبلدون که چند روز پیش موفق به قهرمانی در تورنمنت بین المللی تنیس ایستبورن شده بود، توانست در اولین بازی خود نیز موفق ظاهر شود. پلیسکاوا، تنیسور اهل جمهوری چک در دو ست پیاپی که یک ساعت و ۲۲ دقیقه نیز به طول انجامید، موفق به شکست ژو لین از چین با نتایج ۶-۲ و ۷-۶ شد.

تنیس ویمبلدون سیمونا هالپ

پلیسکوا در دور بعد و روز چهارشنبه به مصاف مونیکا پویگ از پورتوریکو خواهد رفت. کارولینا البته در ست دوم دیدار خود کار سختی را مقابل حریف چینی اش داشت و در تایم بریک موفق به برد برابر ژو لین شد. در کل این شروع خوبی برای پلیسکوا به حساب می‌آید و باید دید این تنیسور که اتفاقا از بخت مناسبی برای قهرمانی در این رقابت ها نیز برخوردار است، چه خواهد کرد؟ دایانا یاسترِمسکا که با ۱۹ سال یکی از جوانترین شرکت کنندگان این مسابقات به حساب می‌آید نیز در اولین دیدار خود در مسابقات تنیس ویمبلدون موفق ظاهر شد. تنیسور اهل کشور اوکراین با حساب ۲-۰ و نتایج مشابه ۶-۳ توانست برابر کاملیا جیورجی از ایتالیا پیروز شود تا در دور بعد به مصاف سوفیا کنین از ایالات متحده آمریکا برود. الینا اسویتولینا دیگر تنیسور اوکراینی و سید هشتمِ حاضر در این مسابقات نیز در اولین بازی خود خوش درخشید و توانست مقابل داریا گاوریلوا از استرالیا با حساب ۲-۰ و نتایج ۷-۵ و ۶-۰ به برتری دست یابد. حریف بعدی این تنیسور اوکراینی، مارگاریتا گاسپاریان از روسیه خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار