29/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ پیروزی راحت نواک جوکوویچ مقابل دنیس کودلا

  • توسط سروش
  • 05/07/2019
  • 0

نواک جوکوویچ ، مرد شماره یک تنیس دنیا و قهرمان چهار دوره مسابقات تنیس ویمبلدون ، در دومین دیدار خود در این رقابت ها نیز موفق ظاهر شد و به راحتی به دور سوم این تورنمنت تنیس در لندن راه یافت.

نواک جوکوویچ در دور دوم تنیس ویمبلدون حریفش را شکست داد

نواک جوکوویچ در دیداری که یک ساعت و ۳۲ دقیقه به طول کشید، موفق شد دنیس کودلا از ایالات متحده آمریکا را با حساب ۳-۰ و نتایج ۶-۳، ۶-۲ و ۶-۲ شکست دهد. جوکوویچ با این برد، به ۶۷ اُمین پیروزی خود در مسابقات تنیس ویمبلدون و ۳۰ اُمین برد خود در سال ۲۰۱۹ دست یافت. عملکرد تنیسور صرب در دیدار برابر حریف آمریکایی اش فوق العاده بود و او اجازه هیچ خودنمایی را به حریف ۲۶ ساله اش نداد. نواک ۵۳ پوئن از سرویس های بی نقص خود در این دیدار به دست آورد. در صورتی که این آمار برای حریف آمریکایی به عدد ۳۵ می‌رسید. ۱۳ امتیاز مستقیم از سرویس در برابر تنها ۳ امتیاز کودلا که تفاوت سطح دو تنیسور را در این بازی کاملا به رخ کشید. او با این برد، در روز جمعه به مصاف هوبرت هورکاسز از لهستان خواهد رفت.

تنیس ویمبلدون نواک جوکوویچ
در دیگر دیدارهای مهم برگزار شده از دور دوم تنیس ویمبلدون ، کوین اندرسون فینالیست دوره قبل این مسابقات توانست با حساب ۳-۱ و با نتایج ۶-۴، ۶-۷، ۶-۱ و ۶-۴ بر تنیسوری از صربستان به نام جانکو تیپسارویچ فائق آید و به مرحله سوم صعود کند. فلیسیانو لوپز برابر کارن خاچانوف از روسیه با نتیجه ۳-۱ شکست خورد تا خیلی زود از این رقابت ها حذف گردد. لوپز اسپانیایی، چند روز قبل توانسته بود در رقابت های تنیس لندن هم در بخش تک نفره و هم در قسمت دوبل به مقام قهرمانی برسد. استن واورینکا تنیسور سرشناس سوئیسی نیز در بازی برابر رایلی اُپلکا از ایالات متحده تن به شکست ۳-۲ داد تا او هم یکی دیگر از حذف شدگان بزرگ مسابقات تنیس ویمبلدون در دور دوم به حساب آید. در مهم ترین دیدارهای روز پنج شنبه و از بازی های باقیمانده دور دوم نیز می توان به مصاف کی نیشیکوری از ژاپن با کامرون نُری از بریتانیا، راجر فدرر از سوئیس با جی کلارک از بریتانیا و جدال حساس رافائل نادال از اسپانیا با نیک کیریوس از استرالیا اشاره نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار