28/03/2024

دنیل مدودف: در حال سپری کردن فصلی باورنکردنی هستم

  • توسط محمد رضا شیری
  • 26/09/2019
  • 0

دنیل مدودف تنیسور جوان روسی که طی سال 2019 عملکرد خیره کننده از خود نشان داده است اعتقاد دارد حضور در رده چهارم رده بندی تنیس مردان و قرار داشتن پشت سر افرادی چون جوکوویچ، نادال و فدرر اتفاقی خوب برای او است.

مصاحبه دنیل مدودف

دنیل مدودف که طی سال جاری به فینال یو اس اوپن صعود کرد و در مسترز سینسیناتی نیز به قهرمانی رسید در خصوص عملکردش در سال 2019 گفت:

عملکرد من به خاطر کار و تلاش سختی است که انجام داده ام. در حال سپری کردن فصلی باورنکردنی هستم. حضور در رده چهارم تنیسورهای برتر و بودن پشت سر افرادی چون جوکوویچ، نادال و فدرر عالی است. در زندگی همیشه سعی کردم خودم باشم و این برای من مفید بوده است.

دنیل مدودف

مدودف همچنین در خصوص شرایط زندگی اش طی دو ماه گذشته نیز گفت:

این بالاترین سطحی است که آن را تجربه کرده ام و شما نمی توانید چیزی را با آن مقایسه کنید. البته هرچقدر در سطح بالاتری باشید، امکان سقوط کردن شما نیز بیشتر است. به خوبی می دانم که سخت کوش بودن چقدر مهم است. در تنیس این موضوع که همیشه یک جا بمانید ممکن نیست. یا هر روز بزرگ تر می شوید یا سقوط می کنید. حتی اگر در رنکینگ در یک موقعیت ثابت باقی بمانید باز هم باید تلاش خود را بیشتر کنید تا بهتر شوید.

مدودف در ادامه در خصوص عوامل موفقیتش نیز گفت:

دو عامل بسیار مهم وجود دارد. یکی سخت کوشی است. من از شش سالگی کارم را آغاز کردم. عامل دیگر تجربه است. در فصل اولم در رقابت ها هرگز یک دیدار را در رقابت های مسترز پیروز نشدم و فقط در یک گرند اسلم برابر استن واورینکا به برتری رسیدم که اتفاق عجیبی بود. اما در عین حال در هر تورنومنتی که حاضر می شدم یا در هر رقابتی که به قهرمانی می رسیدم، تجربه ای باورنکردنی کسب می کردم که به من کمک بسیار زیادی کرد تا به سطحی که در حال حاضر دارم برسم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار