20/04/2024

دنیل مدودف: تمام تلاشم را می‌کنم تا برای نیمه نهایی اوپن آمریکا آماده شوم

  • توسط سروش
  • 04/09/2019
  • 0

دنیل مدودف با نمایشی محافظه‌کارانه از سبک بازی همیشگی خود یعنی بازی در انتهای زمین فاصله گرفت و با تاکتیک‌های نزدیک شدن به تور، راه خود را برای ورود به مرحله نیمه نهایی یو اس اوپن باز کرد.

صحبت های دنیل مدودف در خصوص پیروزی برابر واورینکا

مدودف که در تای بریک ست اول یک امتیاز ست را سیو کرد، موفق شد با کسب پیروزی برابر استنیسلاس واورینکا قهرمان سال ۲۰۱۶ یو اس اوپن با نتایج ۷-۶ (۶)، ۶-۳، ۳-۶، ۶-۱ صعود به مرحله نیمه نهایی یک گرند اسلم را برای اولین بار تجربه کند. تقابل مدودف با واورینکا دو ساعت و سی و چهار دقیقه در استادیوم آرتور اش به طول انجامید. دنیل مدودف پس از بازی در گفتگوی خود با ESPN در زمین مسابقه گفت:

در عضله چهار سر ران خود درد بزرگی داشتم و در ست نخست فکر کردم دیگر قادر نخواهم بود بازی را ادامه بدهم. من متوجه شدم که این موضوع استن را هم اذیت می‌کند زیرا خودم می‌دانم بازی کردن در برابر یک بازیکن مصدوم چگونه است. سخت است زیرا شما تنها تلاش می‌کنید که توپ را وارد زمین حریف کنید و رقیب مصدوم‌تان هم تمام تلاشش را خواهد کرد. پس من احساس بسیار عجیبی درباره این دیدار داشتم اما خوشحالم که قرار است در اولین نیمه نهایی گرند اسلم خود شرکت کنم. قبل از آغاز مسابقه احساس خیلی خوبی داشتم اما در گیم اول دیدار کمی به عضله چهار سر رانم آسیب زدم. زمانی که در ست اول و در ست چهارم درد را احساس کردم از مسکن استفاده کردم. فردا مشخص خواهد شد حالم چطور است اما تمام تلاشم را خواهم کرد که به صورت ۱۰۰ درصد برای نیمه نهایی آماده شوم.

با تبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن حاضر در مرحله نیمه نهایی در فلاشینگ میدوز نیویورک، از زمان راهیابی نواک جوکوویچ (۲۳ سال) به این مرحله از یو اس اوپن در سال ۲۰۱۰، مدودف ۲۳ ساله همچنین با این پیروزی جایگاه خود در مسابقات Nitto ATP Finals را نیز تضمین کرد. این رقابت مخصوص نخبگان فصل جاری تنیس از تاریخ دهم الی هفدهم نوامبر در سالن O۲ شهر لندن برگزار خواهد شد. مدودف که در فصل جاری بهترین رکورد خود در تور ATP را با ۴۹ پیروزی ثبت کرده است، اکنون دو روز برای استراحت فرصت دارد و پس از آن باید در روز جمعه با گریگور دمیتروف بلغار دیدار کند. مدودف در مقابل دمیتروف نیز یک پیروزی و یک شکست داشته است.

دنیل مدودف

دنیل مدودف که در طول حضور امسال خود در یو اس اوپن رابطه‌ای خصومت‌آمیز با تماشاگران حاضر در استادیوم‌ها داشته است، بعد از آنکه در زمین مسابقه با گزارشگر شبکه ESPN، تام رینالدی، مصاحبه‌ای صادقانه داشت، بالاخره توانست دل هواداران آمریکایی را برباید. مدودف پس از کسب پیروزی برابر واورینکا، در پاسخ به این سوال که رابطه خود با تماشاگران در نیویورک را توصیف کند اینطور گفت:

من در جواب دو کلمه دارم، اولی پرهیجان و دومی خصومت‌آمیز. کاری که من انجام داد خوب نیست اما بسیاری از مردم از من حمایت کردند و بسیاری دیگر از من خوششان نیامد. چیزی که می‌توانم بگویم این است که سعی می‌کنم خودم باشم. باید به مردم بگویم که از شما معذرت می‌خواهم و متشکرم.

واورینکا نیز پس از این دیدار در مصاحبه خود گفت:

من فکر می‌کنم در مجموع مدودف خیلی خوب بازی می‌کند. او واقعا قدرتمند است. بازی کردن در برابر او سخت است. من مسابقه را خوب شروع نکردم. من هرگز نتوانستم ریتم مناسب را پیددا کنم. می‌خواستم بین بازی کردن در عقب زمین و تهاجمی بودن میانه‌روی کنم. من خیلی خوب سرویس نزدم. مدودف هرزمان که نیاز بود در موقعیت درست قرار داشت. او امروز بازیکن برتر میدان بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار