27/04/2024

راجر فدرر در آستانه ساختن ملکی به ارزش ۵۰ میلیون دلار است

  • توسط مریم
  • 23/07/2019
  • 0

منطقه راپسویل جونا در سوئیس، منطقه ای است که راجر فدرر، اسطوره دنیای تنیس در آن ملکی به احداث خواهند رساند. ملک فدرر که در این منطقه نزدیک به زوریخ است ساخته خواهد شد، قصری به وسعت ۱.۶ هکتار خواهد بود که ارزشی نزدیک به ۵۰ میلیون دلار دارد.

خانه راجر فدرر یک زمین تنیس و چند ساختمان دیگر خواهد داشت

خانه جدید فدرر، دقیقا در جایی است که او و خانواده اش در کودکی زندگی می کردند. شهردار منطقه راپسویل، مارتین استوکینگ، ضمن تایید خبر خانه جدید فدرر، اذعان داشت که این خبر برای مدت زیادی مخفی بوده است اما حالا دیگر پروژه ساخت این ملک، علنی شده است.

استوکینگ که از این بابت ابراز خوشحالی کرده است، گفت: ما همیشه خوشحال می شویم که فردی جدید به شهر بیاید. همینطور، آمدن ستاره بسیار مشهوری همانند راجر فدرر به این منطقه، نشان از امکانات و شرایط بسیار خوب راپسویل برای زندگی کردن دارد.

وی افزود: منزل جدید فدرر قطعا یک زمین تنیس و چند ساختمان دیگر خواهد داشت. نزدیک به ۶۰ کارگر برای ساختن این ساختمان، نیاز است.

راجر فدرر، اسطوره تنیس سوئیسی است که در زوریخ به دنیا آمده و رکوردهای زیادی در این رشته دارد. وی ۲۰ گرنداسلم دارد که رکوردی جهانی محسوب می شود و همینطور تعداد بردهای بالای ۱۲۰۰ این ورزشکار، در تاریخ تنیس بی سابقه است.

آخرین مسابقاتی که راجر فدرر در آن شرکت کرده، تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ بود که وی در یک بازی بسیار تاریخی، برابر نواک جوکوویچ با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست به بیست و یکمین گرنداسلم خود برسد. فدرر در زندگی شخصی خود نیز با تنیسور سابق سوئیسی، میرکا واورینچ ازدواج کرده است و حاصل ازدواج وی، دو زوج دو قلوی پسر و دختر است که به ترتیب در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۰۹ به دنیا آمده اند.

راجر فدرر و فرزندانش

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار