27/04/2024

راجر فدرر از شایعات دست داشتنش در برنامه مسابقات خسته شده است

  • توسط مینا
  • 01/09/2019
  • 0

راجر فدرر شایعات راجع به دست داشتنش در برنامه‌ریزی مسابقات را قویاً رد کرد.

واکنش راجر فدرر به شایعات اخیر

دن ایوانز در دور سوم یو اس اوپن بعد از شکستش از راجر فدرر اذعان کرد که بازیکنان سطح اول دنیای تنیس در هنگام دیدار با بازیکنانی که رنکینگ پایینی دارند از شرایط ویژه‌ای برخوردارند. ایوانز به دلیل باران روز چهارشنبه نیویورک ناچار شد که در دو روز متوالی بازی‌های دور دوم و سومش را انجام دهد و بعد از دیدار سه ساعته‌اش در دور دوم، با خستگی زیادی در برابر فدرر قرار گرفت. راجر فدرر سوئیسی در این‌باره گفت:

به یاد نمی‌آورم که پیش از این به چنین سوالاتی پاسخ داده باشم.

مرد شماره سه دنیای تنیس افزود:

پیش‌تر چنین اتفاقاتی برایم نمی‌افتاد اما طی چند روز اخیر بارها این حرف‌ها را شنیدم و از آن‌ها خسته شدم. ظاهراً از تورنمنت‌ گرفته تا برنامه‌های تلویزیونی، به همه دستور می‌دهم.

برنامه هرروز مسابقات بسته به نیاز‌های شبکه‌های داخلی و خارجی مشخص می‌شود و تورنمنت اغلب درخواست‌های بازیکنان و نمایندگانشان برای برگزاری بازی آن‌ها در ساعتی مشخص را رد می‌کند. دیوید بریور، مدیر مسابقات یو اس اوپن می‌گوید:

تا به این جای بازی‌ها از چندین بازیکن، مربی و افراد دیگر چنین پیشنهاداتی دریافت کردیم. ما همه آن‌ها را بررسی می‌کنیم و بهترین تصمیم را می‌گیریم؛ اگر قبول درخواست آن‌ها برای حریفشان مشکل‌ساز نباشد، آن‌ها را قبول می‌کنیم.

راجر فدرر

ایوانز درحالی روز جمعه مقابل فدرر قرار گرفت که تنها ۲۱ ساعت از دیدار چهار سته‌اش با شانس بیست و پنجم قهرمانی یعنی لوکاس پولیه در روز پنج‌شنبه که بیش از سه ساعت به طول انجامیده بود می‌گذشت. ایوانز بعد از شکست مقابل فدرر با نتایج ۶-۲، ۶-۲ و ۶-۱، گفت:

بعد از انجام یک مسابقه چهار سته در روز پنج‌شنبه، خسته‌تر از آن بودم که برای بردن این بازی تلاش کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از مربی‌اش نخواسته که ساعت بازی را عقب‌تر بیندازند، گفت:

فکر می‌کنید کسی به حرف تنیسوری با رنکینگ من گوش می‌دهد؟ در این مسابقات تنها سه یا چهار تنیسور هستند که قادر به چنین کاری می‌باشند.

راجر فدرر که ایوانز را به حضور در سوئیس برای تمرین کردن با او دعوت کرده، اذعان کرد که احساس تنیسور شماره ۵۸ جهان را درک می‌کند:

من آنجا بودم و می‌دانم که از چه چیزی صحبت می‌کنید. شما قطعا از برنامه‌ریزی راضی نبودید اما من هم نمی‌توانم زیر سقف بازی کنم. از این رو، او خواه یا ناخواه باید بعد یک مسابقه سخت سه، چهار ساعته استراحت می‌کرد و خودش را برای دیدار بعدی‌ آماده می‌کرد. این تنیس است و به عنوان یک سرگرمی برنامه مشخصی دارد. من هم در این راه برد‌ها و باخت‌های زیادی را تجربه کردم و امروز خوش‌ شانس بودم که به پیروزی رسیدم. بنابراین می‌توانم احساس ناامیدی دنی را درک کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار