20/04/2024

راجر فدرر پس از قهرمانی در مسابقات هاله: دوباره احساس جوانی به من دست داد

  • توسط سروش
  • 27/06/2019
  • 0

راجر فدرر تنیسور اهل کشور سوئیس، در مسابقات تنیس هاله خوش درخشید و با برتری برابر داوید گوفن از کشور بلژیک برای دهمین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

راجر فدرر از احساسش پس از قهرمانی در مسابقات تنیس هاله می‌گوید

رکوردی که بعید است، تنیسور دیگری بتواند حالا حالاها آن را بشکند. رتبه شماره ۳ برترین تنیسورهای حال حاضر جهان پس از قهرمانی در رقابت های هاله عنوان کرد که «خوب است مجددا به ۱۰ رسیدم». این صحبت فدرر اشاره به تولد همزمان ۱۰ سالگی دختران دوقلوی او دارد که به طور تصادفی وارد دهمین سال زندگی خود خواهند شد.

راجر فدرر استاد سوئیسی در مصاحبه با سایت رسمی برگزارکننده این بازی ها می‌گوید:

من از قبل به عدد ۱۰ رسیده ام. آن ها (دو دخترش) در جولای به ۱۰ تبدیل می‌شوند. (خنده حضار) دوباره حس جوانی به من دست داد. به هر حال فردا دوباره در خانه ام که از خواب بیدار می‌شوم باز به همان حس قدیمی (پیری) برمی‌گردم. اما هم اکنون احساس خوبی دارم، احساس جوانی.

فدرر ۳۷ سالگی خود را می‌گذراند اما به هیچ وجه نمی توان اثرات خستگی و پیری را در چهره او مشاهده کرد. نابغه سوئیسی دنیای تنیس، دهمین قهرمانی خود در مسابقات هاله را جشن گرفت تا صد و دومین کاپ قهرمانی دوران ورزشی اش را به دست آورده باشد.

راجر فدرر

فدرر می‌گوید:

بدیهی است که احساس خوبی داشته باشم. شاید اولین بار در دوران ورزشی ام بود که با خودم فکر کردم که چگونه قهرمان شدم. چون پیش از آن هیچ تصویرسازی ذهنی از اینکه این جایزه را به دست بیاورم، نداشتم. من به هیچ وجه در طول این دیدار استرسی نداشتم، زیرا احساس کردم که دارم خوب بازی می کنم. وقتی بازی به پایان رسید، فقط خوشحال بودم.

راجر فدرر تا پیش از بازی فینال، دیدارهای سختی را مقابل حریفانی چون جو ویلفرد سونگا و روبرتو باتیستا برگزار کرده بود. او با سخت کوشی و البته تمرکزی بالا توانست فاتح رقابت های ۵۰۰ امتیازی هاله شود. فدرر توانست سه قهرمانی در سال اخیر به دست آورد و بدین ترتیب سال ۲۰۱۹ برای او تاکنون موفقیت آمیز به پیش رفته است. حال او به مسابقات مهم تری همچون ویمبلدون می‌اندیشد؛ جایی که او هشت بار فاتح این گرند اسلم بااهمیت شده است. در آنجا هم به مانند مسابقات هالی رکوردار بوده و قهرمانی در آن تورنمنت با وجود حریفانی به مراتب سخت تر، نمی‌تواند برای او دور از دسترس باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار