23/04/2024

تنیس اوپن استرالیا؛ پیروزی سیمونا هالپ و حذف رافائل نادال (۲۹ ژانویه ۲۰۲۰)

  • توسط سروش
  • 30/01/2020
  • 0
رافائل نادال

در مهم‌ترین بازی‌های روز ۲۹ ژانویه رافائل نادال نتوانست جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی انفرادی مردان را دریافت کند و مقابل دومینیک سیم اتریشی شکست خورد.

حذف رافائل نادال از اوپن استرالیا

رقابت‌های برگزار شده در زمین رود لاور آرنا

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس انفرادی بانوان در زمین رود لاور آرنا، سیمونا هالپ رومانیایی در ۲ ست و با نتایج مشابه ۶-۱ از سد آنت کنتاویت از استونی گذشت. در دیگر دیدار این مرحله گاربینه موگوروزا از اسپانیا در ۲ ست و با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ روسیه گذشت. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس انفرادی مردان نیز الکساندر زورف آلمانی در دیداری که ۴ ست به طول انجامید توانست استان واورینکا از سوئیس را از پیش رو بردارد. در ست اول این دیدار واورینکا توانست با نتیجه ۶-۱ به پیروزی برسد اما زورف ست دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و ۶-۲ به سود خود به پایان رسانید. اما در میان حیرت همگان در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی تنیس انفرادی مردان دومینیک تیم اتریشی دست به کار بزرگی زد و رافائل نادال اسپانیایی را از پیش رو برداشت تا ضمن حذف رافائل نادال به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. تیم در ست اول و ست دوم پیروز شد اما رافائل نادال توانست ست سوم را به سود خود به پایان برساند. در نهایت این تیم بود که با برتری در ست چهارم پیروز این میدان لقب گرفت. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس میکس دو نفره ایگا شویاتک و لوکاش کوبوت از لهستان مقابل جان پاتریک اسمیت و آسترا شارما از استرالیا صف‌آرایی کردند که در این دیدار شکست خوردند.

رافائل نادال

رقابت‌های برگزار شده در زمین مارگارت کورت آرنا

در تنیس دو نفره اسطوره‌های مردان هنری لکونته فرانسوی و تاد وودبریج استرالیایی مقابل وین فریرا از آفریقای جنوبی و گوران ایوانیسویچ از کرواسی به پیروزی رسیدند. این دیدار ۳ ست به طول انجامید که در ست اول فریرا و ایوانیسویچ به پیروزی رسیدند اما لکونته و تاد وودبریج در ۲ ست دیگر و با نتایج ۴-۱ و ۴-۲ پیروزی در این دیدار را از آن خود کردند. در مرحله یک چهارم نهایی تنیس میکس دو نفره مردان باسانی ماتک سندز از ایالات متحده آمریکا و جمی مورای از بریتانیا در ۲ ست و با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ مقابل ژنگ سایسای از چین و جوران ولیگن از بلژیک به برتری رسیدند. در مرحله نیمه نهایی تنیس دو نفره بانوان سیه سو وی از چین تایپه و باربورا استریکوا از جمهوری چک در دو ست و با نتایج ۶-۲ و ۶-۳ مقابل باربورا رجسیکوا و کاترینا سینیاکوا از جمهوری چک به برتری رسیدند. در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی تنیس دو نفره بانوان نیز تیمی بابوس از مجارستان و کریشتینا ملادنویچ از فرانسه در ۲ ست و با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ مقابل چان هائو چینگ و لاتیشا چان از چین تایپه به برتری رسیدند.

در مهم‌ترین دیدارهای فردا نیز سیمونا هالپ رومانیایی در مرحله نیمه نهایی انفرادی بانوان به مصاف گابرین موگوروزو اسپانیایی خواهد رفت و راجر فدرر سوئیسی در نیمه‌نهایی انفرادی مردان مقابل نواک جوکوویچ فنلاندی صف‌آرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار