28/03/2024

رافائل نادال: ضمن تبریک به جوکوویچ، دوست داشتم تیم قهرمان اوپن استرالیا شود

  • توسط مینا
  • 06/02/2020
  • 0

رافائل نادال به نواک جوکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی دیگری در تنیس اوپن استرالیا تبریک گفت اما این را هم گفت که او ترجیح می‌داد دومینیک تیم این عنوان را از آن خود می‌کرد.

مصاحبه رافائل نادال

رافائل نادال در مصاحبه با EFE هنگام افتتاح آکادمی جدید رافائل نادال در کویت در این خصوص گفت:

مشخصاً بله، برای من از نظر فردی بهتر بود که دومینیک تیم قهرمان این دوره از رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا باشد.

جوکوویچ در ۵ ست توانست مقابل دومینیک تیم به برتری رسیده و هشتمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود را بدست آورد و همچنین جای رافائل نادال را در صدر جدول رده‌بندی بهترین تنیسورهای جهان از آن خود کرد. نادال گفت این موضوع هنوز او را تحت تأثیر قرار نداده و این‌گونه مصاحبه خود را شروع کرد:

این بخشی از ورزش ما است. این تورنمنت برای نواک بسیار خوب بود. و در این لحظات او بهترین تنیسور دنیا محسوب می‌شود. این چیزی است که اعداد به ما می‌گوید و همه کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به او برای این پیروزی بزرگ تبریک بگوییم.

رافائل نادال

این پیروزی همچنین هفدهمین عنوان قهرمانی گرند اسلم نواک جوکوویچ به حساب می‌آید و نادال ۱۹ عنوان گرند اسلم را به خود اختصاص داده است. آن‌ها از این حیث و در کنار راجر فدرر سه بازیکن بالای جدول هستند و برای بیش از سه فصل این عناوین گرند اسلم میان آن‌ها دست به دست شده است.  نادال این را خاطرنشان کردکه الکساندر زورف ۲۲ ساله به نیمه‌نهایی ملبورن رسید و ضمن بیان این که دومینیک تیم ۲۶ ساله به عنوان ژن بعدی تنیس جهان می‌تواند مطرح شود این را هم اضافه کرد که مشخصاً بسیاری از بازیکنان تنیس وجود دارند که در سطح بالایی ظاهر می‌شوند. رافائل نادال در آیین افتتاحیه این آکادمی مقابل دیوید فدرر به میدان خواهد رفت و بازی بعدی او دیداری خیریه با راجر فدرر در آفریقای جنوبی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار