26/04/2024

فدرر: رافائل نادال گاهی ساعت شش صبح تمرینات خود را آغاز می کند

  • توسط محمد رضا شیری
  • 20/09/2019
  • 0
تنیس-راجر فدرر-رافائل نادال

رافائل نادال که هفته پیش موفق شد با شکست دادن مدودف روس عنوان قهرمانی یو اس اوپن را کسب کند، بلافاصله جهت شرکت در رقابت های لاور کاپ در کنار راجر فدرر راهی شهر ژنو در سوئیس شد. اتفاقی که باعث شد فدرر لب به ستایش از نادال بگشاید.

راجر فدرر به تمجید از رافائل نادال پرداخت

راجر فدرر در این خصوص گفت:

رافائل نادال خیلی زود برای این رقابت ها آماده شد. او به تازگی در یو اس اوپن شرکت کرده بود و می توانست به راحتی بگوید که به استراحت نیاز درد اما او به سرعت برای لاور کاپ اعلام آمادگی کرد و شرکت در این رقابت را اتفاق خوب قلمداد کرد. داشتن دوستی مثل او اتفاق خوبی است. رافا برای تیم یک رهبر عالی است. او فقط یک چیز می خواهد و آن هم سپری کردن ساعات زیاد در تمرینات است. در سال 2017 و در رقابت های پراگ، رافا ساعت شش صبح تمرینات را آغاز می کرد.

تنیس-راجر فدرر-رافائل نادال

فدرر در ادامه در خصوص موفقیت بیشتر کشورهای اروپایی در تنیس گفت:

در کشور کوچکی مثل سوئیس من و استن واورینکا حضور داریم. در صربستان نواک جوکوویچ حضور دارد و در یونان نیز استفانوس تسیتسیپاس. اینطور است که شور و علاقه به تنیس در میان مردم افزایش می یابد. و این موضوعی است که کار را برای آمریکا و واسترالیا سخت تر می کند. در حال حاضر ما اروپایی ها شرایط خوبی داریم و مسلط تر هستیم پس باید از این موضوع استفاده کنیم.

رقابت های لاور کاپ هر سال در اواخر تابستان میان تیم منتخب اورپا و منتخب سایر نقاط جهان برگزار می شود و در سال جاری این مسابقات به میزبانی شهر ژنو در سوئیس برگزار خواهد شد. در ترکیب تیم منتخب اروپا راجر فدرر، رافائل نادال، دومنیک تیم، الکساندر زورف، استفانوس تسیتسیپاس و فابیو فونینی حضور دارند. ترکیب تیم منتخب جهان را نیز جان ایسنر، میلش رائونیچ، نیک کریوس، تیلور فریتز، دنیس شاپاروف و جان ساک تشکیل خواهند داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار