19/04/2024

رکورد شکنی اوپن آمریکا در مجموع جوایز

  • توسط مریم
  • 19/07/2019
  • 0

مسابقات تنیس اوپن آمریکا که یکی از 4 گرنداسلم سال است، امسال با مجموع جوایزی به ارزش 57 میلیون دلار، بیشترین جوایز تاریخ را اهدا خواهد کرد.

جوایز اوپن آمریکا 2019 چگونه خواهد بود؟

این جوایز به گونه ای است که مردان و زنان قهرمان در رده تک نفره، 3.85 میلیون دلار دریافت خواهد کرد و قهرمانان بخش دابل، هر کدام 750 هزار دلار برای قهرمانی به دست می آورند که رقمی بی سابقه در مسابقات اوپن آمریکا است.

همینطور شورای برگزاری مسابقات، دیروز اعلام کرد که در جلساتی که برگزار شده، مقرر شده که مسابقات همانند تورهای ATP و WTA، برای هر دور جایزه ای داشته باشد تا با افزودن شدن جایزه ها در هر مرحله، مقدار جوایز این مسابقات به رکورد تاریخ گرنداسلم ها برسد.

مقدار جوایز از 58 هزار دلار در مرحله اول آغاز خواهد شد. همینطور شورای برگزاری مسابقات اعلام کرده که مبلغی نزدیک به 500 هزار دلار را به هر تور برای حمایت از بازیکنانی که در تورهای ATP و WTA هستند، پرداخت خواهد کرد.

این مسابقات از 26 آگوست تا 8 سپتامبر برگزار خواهد شد و آخرین گرنداسلم سال 2019 خواهد بود.

مسابقات اوپن آمریکا، از سال 1881 برگزار می شود و تاکنون 138 دوره این مسابقات انجام شده است. این مسابقات که در شهر نیویورک انجام می شود، ابتدا روی چمن، سپس روی خاک رس و در حال حاضر روی کفپوش انجام می شود.

اوپن آمریکا که چهارمین گرنداسلم سال پس از اوپن استرالیا، اوپن فرانسه و ویمبلدون است، در سال گذشته با قهرمانی نوواک جوکوویچ همراه بود و وی در فینال، خوان مارتین دل پوترو آرژانتینی را شکست داد.

همینطور قهرمان بخش بانوان این مسابقات نیز در فصل قبل، نائومی اوساکا، تنیسور جوان ژاپنی بود که در فینالی ناباورانه، در برابر سرنا ویلیامز افسانه ای خوش درخشیده و در دو ست وی را شکست داد و توانست به اولین گرند اسلم تاریخ ورزشی خود برسد.

گفتنی است آخرین مجموع مقدار جایزه این مسابقات در سال 2018، 53 میلیون دلار بوده که در سال جدید، 4 میلیون به آن افزوده شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار