25/04/2024

مربی سرنا ویلیامز: دیدار سرنا با اوساکا بهترین لحظه ده سال اخیر تنیس بود

  • توسط مینا
  • 21/08/2019
  • 0

پاتریک موراتوگلو مربی سرنا ویلیامز ، در مصاحبه ای با ESPN نگاهی به شکست سال گذشته او به نائومی اوساکا در یو اس اوپن سال قبل انداخته است.

توضیحات مربی سرنا ویلیامز در خصوص تقابل سرنا با نائومی اوساکا

این مربی فرانسوی در اتفاقی بی سابقه تنیسور آمریکایی را از محوطه بازیکنان راهنمایی می کرد و نکاتی را به برنده ۲۳ دوره گرند اسلم ها گوشزد می کرد. موراتوگلو در این باره گفت:

این برای ما و سرنا در عین ترسناک بودن، فوق العاده و برای تنیس غیرقابل باور بود. این بهترین لحظه تنیس در ده سال گذشته بود. ما در تنیس هیچ درامی نداشتیم، در حالی که در سایر ورزش ها چنین اتفاقاتی رایج است. مردم برای دیدن این مسابقات دلایلی دارند؛ آن ها می خواند تا هیجان، ترس، خوشحالی و ناراحتی را در تنیس حس کنند.

سرنا ویلیامز نائومی اوساکا

در ادامه روکسان گی هم در این باره می گوید:

فهمیدم که آن لحظه بسیار بزرگ تر از چیزی بود که می دیدیم. مردم درک کمی از بانوان سیاه پوست دارند و فکر می کنند آن ها تندخو و خشن هستند. فکر می کنم سرنا ویلیامز هم گاهی در این دسته قرار می گیرد. من عاشق افرادی هستم که در کارهایشان عالی و غیر قابل انتقاد ظاهر می شوند و همواره برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می کنند. او همه این کارها را می کند و الگویی برای دخترهای جوان و زنان است که چگونه در راه رسیدن به خواسته هایشان تلاش کنند.

سرنا ویلیامز امسال عملکرد قابل توجهی نداشته و بسیاری از مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده یا نیمه کاره رها کرده است. او تا یک چهارم نهایی اوپن استرالیا پیش رفت، به دلیل مصدومیت از ایندین ولز، اوپن میامی و ایتالیا حذف شد، فینال ویمبلدون را در دو ست پیاپی به سیمونا هالپ واگذار کرد و در فینال راجرز کاپ هم پس از تنها ۴ گیم از مسابقه کناره گیری کرد و غائله را به بیانکا آندرسکوی کانادایی واگذار کرد. او حالا قطعا تلاش می کند تا شکست سال گذشته اش در فلاشینگ نیویورک را از یاد ببرد و عملکردی فوق العاده در یو اس اوپن امسال داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار