24/04/2024

غیبت تنیسور شماره 2 بانوان در اوپن آمریکا

  • توسط فرزین
  • 09/07/2020
  • 0

سیمونا هالپ، تنیسور شماره دو بانوان جهان اعلام کرد که احتمالا در رقابت های ماه بعد در پالرمو شرکت خواهد کرد.

او در مصاحبه با رویترز گفت:” هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی امیدوارم که با پالرمو کارم را شروع کنم. ”

هالپ به تازگی  در رقابت میکس دوبل نمایشی به همراه هوریا تکائو، در رومانی حضور داشت و آماده است که در بازی های رسمی حضور پیدا کند.  ستاره 28 ساله در رقابت های دوبی توانست به قهرمانی برسد ولی دیدارهای WTA  به خاطر ویروس کرونا متوقف شد. شرایط قرنطینه ای که ویروس کرونا در سراسر جهان به وجود آورد، باعث شد تمامی رقابت ها به بعد موکول شود و هالپ فرصت دفاع از عنوان قهرمانی اش در ویمبلدون را از دست داد.

او در این رابطه گفت:” خیلی شرایط سختی است. زندگی من تغییر کرده است، همه چیز عوض شده است ولی اینکه من سفرهای زیادی هم نداشتم اتفاق خوبی است زیرا استراحت مناسبی کردم.

رقابت های WTA از ماه بعد در پالرمو پیگیری خواهد شد و رقابت ها روی خاک رس و در سطح بین المللی برگزار می‌شود . پس از آن، چینچیناتی که به فلاشینگ میدو منتقل شده و سپس رقابت های اوپن آمریکا برگزار می‌شوند.

تنیسور شماره 2 جهان درباره برنامه هایش در ماه‌های آینده توضیحی نداد، هر چند پیش تر از احتمال غیبتش در رقابت های اوپن آمریکا خبر داده بود. رولند گاروس، جایی که هالپ در آن رشد کرد و اولین قهرمانی اش را در سال 2018 کسب کرد،  رقابت مهمی برای او به شمار می‌رود. ترجیح هالپ نیز شرکت در همین رقابت هاست که درست 2 هفته بعد از اوپن آمریکا برگزار می‌شود و از همین رو، هالپ ترجیح می‌دهد در نیویورک حضور نداشته باشد تا مشکلی برای شرکت در رولند گاروس نداشته باشد.

تنیسورهای بسیاری اعلام کرده اند که احتمالا در نیویورک برای اوپن آمریکا حضور نخواهند داشت. به جز هالپ، در بین تنیسورهای مرد نیز رافا نادال و نوواک جوکوویچ نیز قصد شرکت کردن در این رقابت ها را ندارند و این غیبت‌های متعدد ممکن است به برگزاری این دیدارها لطمه وارد کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار