28/03/2024

قرارداد جدید اندی ماری با یک اسپانسر جدید

  • توسط مریم
  • 09/05/2019
  • 0

اندی ماری، تنیسور اسکاتلندی و مرد شمار یک پیشین جهان، با یک شرکت پوشاک ورزشی به نام کاستور قراردادی ۸ ساله امضا کرد. قراردادی که طبق اخبار شنیده شده به ارزش ۸ میلیون پوند می باشد و جدیدترین اسپانسر این ورزشکار بریتانیایی است.

این خبر تجاری در شرایطی منتشر شده است که وی چندی پیش اعلام کرده بود به دلیل مصدومیتی که در ناحیه لگن دارد شاید به زودی بازنشسته مشود. با این حال، او ماه گذشته تحت جراحی بازسازی مفصل ران قرار گرفت و اکنون بیش از پیش به بازگشت به میادین امیدوار است. این ورزشکار بریتانیایی در همین خصوص توضیح داد:

قطعا دوست دارم دوباره بازی کنم.‌ خیلی خوشحال هستم که دیگر دردی در ناحیه لگن خود ندارم. روند بهبودی‌ ام کمی کند است، ولی به خوبی پیش می‌رود. باید صبر کرد و دید چه پیش می‌آید. اگر شرایط مهیا شود، خیلی دوست دارم که دوباره بتوانم رقابت کنم.

اندی ماری و شروعی دوباره

اندی ماری

کاستور یک کمپانی تازه تاسیس بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۶ توسط فیل بیهان بازیکن سابق کریکت و برادرش تاسیس شده است و در زمینه تولید البسه ورزشی فعالیت می‌کند. گفته می شود اندی ماری قرار است پس از کناره گیری از تنیس به همکاری با این شرکت ادامه دهد. سال گذشته فدرر نیز با شرکت ژاپنی یونیکلو قراردادی ۱۰ ساله به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار امضا کرد که بخشی از آن مربوط به دوران بازنشستگی او می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار