29/03/2024

دنیل مدودف در مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ به قهرمانی رسید

  • توسط مینا
  • 22/09/2019
  • 0

به‌نظر هیچکس نمی‌تواند دنیل مدودف را تا حضور در تورنومنت Nitto ATP Finals که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد متوقف کند. این تنیس ‌باز ۲۳ ساله روس که امسال اولین حضور خود در سالن O۲ لندن را تجربه خواهد کرد موفق شد سومین عنوان قهرمانی فصل خود را با غلبه بر برنا کوریچ کروات در مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ جشن بگیرد.

قهرمانی دنیل مدودف در تنیس سن پترزبورگ

دنیل مدودف ، کوریچ را با نتایج ۶-۳، ۶-۱ در فینال شکست داد. دنیل مدودف امروز پنجمین فینال متوالی خود را تجربه می‌کرد. او قبلا در طول فصل مسابقات هاردکورت آمریکای شمالی به فینال مسابقات واشینگتن (شکست برابر کیریوس)، مونترال (شکست برابر نادال)، سینسیناتی (پیروزی بر گوفین) و یو اس اوپن (شکست برابر نادال) راه یافته بود. تنیسور شماره چهار جهان سهمیه حضور در مسابقات Nitto ATP Finals را پیش از این در نیویورک کسب کرده بود، حالا از ۲۷ مسابقه اخیر خود در ۲۴ تا به پیروزی رسیده است و از نظر تعداد پیروزی در مسابقات این فصل ATP در رده نخست قرار دارد (۵۴ برد و ۱۷ باخت). دستاورد امروز دنیل مدودف در سن پترزبورگ اولین قهرمانی این بازیکن در کشور مادری و ششمین عنوان در کل دوران حرفه‌ایش به حساب می‌آید. پیش از قهرمانی امروز دنیل مدودف، آخرین‌بار میخاییل یوژنی ۱۵ سال پیش و در فصل ۲۰۰۴ موفق شده بود به‌عنوان آخرین بازیکن روس در مسابقات سن پترزبورگ به قهرمانی برسد.

دنیل مدودف

کوریچ تا پیش از این در تقابل‌های رودرروی خود با مدودف چهار پیروزی کسب کرده بود و شکستی در کارنامه نداشت اما مدودف امروز نشان داد که در دو سال اخیر چقدر پیشرفت کرده است. او در ست نخست برابر کوریچ ۲۲ ساله دوبار بریک کرد. مدودف دوبار دیگر هم در ست دوم بریک کرد تا قهرمانی خود را قاطعانه جشن بگیرد. تنیسور روس با قهرمانی در این رویداد ۲۵۰ امتیازی ۲۰۳ هزار دلار دریافت خواهد کرد. کوریچ نیز که اولین فینال خود از مسترز شانگهای را بازی می‌کرد ۱۵۰ امتیاز و ۱۰۹ هزار دلار کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار