29/04/2024

شاپووالوف و ایسنر، آماده رقابت با فدرر، نادال و تیم اروپا در لاور کاپ هستند

  • توسط سروش
  • 21/09/2019
  • 0

تیم منتخب جهان با حساب ۲-۰ از منتخب اروپا عقب است اما جان ایسنر و دنیس شاپووالوف سعی دارند تا پیش از آغاز بازی‌های دوبل در جنوا، به پیروزی در تورنمنت لاور کاپ ۲۰۱۹ دست یابند.

شاپووالوف و ایسنر به دنبال رقابت با نادال و فدرر در لاور کاپ

این تنیسور کانادایی که ستاره NextGenATP بوده، در لاور کاپ ۲۰۱۷ که در پراگ برگزار می‌شد هم حضور داشت و در بازی‌های امسال کار دشواری در پیش دارد. شاپووالوف گفت:

ما در مقابل بهترین بازیکنان جهان قرار می‌گیریم و آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند. مطمئناً چالش سختی را در پیش داریم اما به نظرم اگر بهترین تنیسمان را به نمایش بگذاریم، فرصت پیروزی مقابل آن‌ها را داریم.

تیم اروپا شش تنیسور از ۱۱ تنیسور برتر رنکینگ جهانی را در لاور کاپ در ترکیبش دارد و این درحالی است که بهترین بازیکن تیم جهان جان ایسنر، مرد شماره بیست جهان است. با این وجود این تنیسور آمریکایی که قدرت بالایی در سرویس‌‌زنی دارد، در کنار کاپیتانش جان مک‌انرو مشتاق از سرگیری دوباره مسابقات لاور کاپ است. ایسنر در این‌باره گفت:

بازگشت دوباره به آنجا فوق العاده است و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی‌های جمعه هستم. از فضای حاکم بر این مسابقات طی دو سال اخیر آگاهم و نمی‌توانم جذابیت آن را توصیف کنم. ما دوستان خوبی هستیم و رقابت در چنین منظره‌ای برایمان بسیار جذاب است.

لاور کاپ جان ایسنر

مک‌انرو که برای سومین سال متوالی کاپیتان تیم است از فشاری که رویش وجود دارد گفته است:

می‌دانم که در جایگاه حساسی قرار دارم و از این رو مطمئناً اندکی فشار روی خودم حس می‌کنم، هرچند این فشار خوب است.

با این حال مرد سابق شماره یک جهان و قهرمان ۷۷ دوره تورنمنت‌های تور، بعد از حضورش در این مسابقات طی سال‌های اخیر، با اعتماد به نفس بالایی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد. وی افزود:

مطمئناً آن‌ها از ما قدرتمندترند اما طی سال‌های اخیر خودمان را نزدیک و نزدیک‌تر کردیم. بنابراین برای پیروزی برابر آن‌ها از اعتماد به نفس کافی برخورداریم. امیدوارم نسبت به سال‌های گذشته شروع بهتری داشته باشیم و در جایگاه بهتری قرار گیریم.

شاپووالوف لاور کاپ ۲۰۱۹ را برابر مرد شماره پنج تنیس جهان یعنی دومینیک تیم آغاز می‌کند و بعد از آن جک ساک از تیم جهان به مصاف فابیو فونینی از تین اروپا می‌رود. در بازی‌های شب هم استفانوس تسیتسیپاس از تیم اروپا مقابل تیلور فریتز از تیم جهان قرار می‌گیرد و در بخش دوبل راجر فدرر و الکساندر زوروف با شاپوولوف و ساک بازی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار