20/04/2024

مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مادرید ؛ صعود جوکوویچ و رافائل نادال

  • توسط مریم
  • 21/05/2019
  • 0

مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مادرید در حالی به پایان رسید که تنیسور های برتر دنیا به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا کردند.

در این مرحله نواک جوکوویچ صربستانی با نتیجه 6-7 و 1-6 مقابل جرمی شاردی پیروز شد تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف مارین چیلیچ از کشور کرواسی شود. همچنین در دیگر بازی راجر فدرر سوییسی که به مدت 3 سال از تنیس خاک قرمز دور بود، توانست در این مرحله از سد گائل مونفیس فرانسوی تنیسور 32 ساله  با نتیجه 6-7 و 6-4 و 0- 6 بگذرد و دیدار بعدی صعود کند.بازی هجومی راجر فدرر در این سری او را نجات داد و توانست با یک بازی زیبا به این مهم دست پیدا کند و مونفیس علی رغم تلاش های زیاد خود نتوانست او را شکست دهد. فدرر با این پیروزی به مصاف دومینیک تیم از کشور اتریش خواهد رفت. تیم که هم اکنون بخاطر قهرمانی در مسابقات بارسلونا از روحیه خوبی بر خوردار است و تواسنته بود با حذف نادال قهرمان شود، این بار امید دارد که راجر فدرر را نیز از پیش رو بر دارد. او همچنین در این مرحله فابیو فونینی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.بد نیست بدانید پیش از این دیدار این دو نفر یعنی راجر فدرر و دومینیک تیم در مسابقات مسترز رم رو به روی هم قرار گرفتند که در این بازی تیم پیروز میدان شد.

هیجان در تنیس مسترز مادرید

تنیس مسترز مادرید

فرانسیس تیفا نیز از رافائل نادال اسپانیایی با نتیجه 4-6 و 3-6 شکست خورد و بدین ترتیب نادال در مرحله یک چهارم نهایی باید با استن واورینکا  رقابت کندکه خودش با نتیجه دو بر صفر کی نیشیکوری را شکست داده است. استفانوس سیتسیپاس با پیروزی برابر فرناندو ورداسکو در مرحله بعد باید در مقابل مدافع عنوان  قهرمانی مسترز مادرید الکساندر زورف قرار بگیرد که با نتیجه دو بر یک در برابر هوبرت هورکاچ پیروز شد.

همچنین استفانوس سیتسیپاس بر  فرناندو ورداسکو چیره شد و در مرحله بعد باید در مقابل مدافع عنوان  قهرمانی مسترز مادرید الکساندر زورف که سال پیش قهرمان مسترز مادرید 2018 شده بود، قرار بگیرد که زورف خود  با نتیجه دو بر یک در برابر هوبرت هورکاچ پیروز گردید. دین ترتیب راجر فدرر و دومینیک تیم ، نوک جوکوویچ و مارین چیلیچ ، استفانوس سیتسیپاس و الکساندر زورف ، نادال و استن واورینکا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار