26/04/2024

مشاجره لفظی نواک جوکوویچ با یکی از تماشاگران حاضر در یو اس اوپن، خبرساز شد

  • توسط مینا
  • 01/09/2019
  • 0

مدافع عنوان قهرمانی مسابقات یو اس اوپن، نواک جوکوویچ ، می‌گوید یک گفتگو پیش از بازی در حین تمرین بر روی او تاثیر گذاشت و پس از آن بود که در روز جمعه موفق شد طی سه ست و با نتایج ۶-۳، ۶-۴، ۶-۲ از سد دنیس کودلا بگذرد و به مرحله چهارم مسابقات یو اس اوپن برسد.

مشاجره نواک جوکوویچ با یک هوادار

مرد شمار یک رنکینگ تنیس، زمانی که مشغول مکالمه‌ای پُرتنش با یکی از افراد عادی پشت فنس در زمین‌های تمرین یو اس اوپن بود توسط دوربین تلویزیونی شکار شد. جوکوویچ در این لحظات می‌گفت:

من می‌آیم و تو را پیدا می‌کنم. بعد از بازی تو را پیدا خواهم کرد. باور کن، تو را پیدا خواهم کرد.

نواک جوکوویچ با جزئیات دقیق از این که چه چیزی شعله این مشاجره را روشن کرد صحبت نکرد و تنها این را به خبرنگاران گفت که آن گفتگو فقط یک گپ کوچک بود و او می‌خواست فرد مورد نظر را پیدا کند تا با هم کمی نوشیدنی بخورند:

من از آن آدم خوشم آمد. قرار است برای او یک نوشیدنی بخرم.

نواک جوکوویچ در ادامه حرف‌هایش گفت:

ما چیزی که او گفت را بین خودمان نگه می‌داریم. اما او بدون شک به من کمک کرد. حتی خودش هم خبر ندارد اما قطعا به من کمک کرد. قرار نیست راجب این قضیه صحبت کنم. به نظرم او به من یک لطف کرد. حتی شاید او دلش نمی‌خواست که این کار را برای من بکند، اما در نهایت به من لطف کرد، یک لطف بزرگ.

قهرمان سه دوره یو اس اوپن در یک مسابقه شلوغ و پر سروصدا از این رقابت‌ها نیز در چند صحنه با جمعیت حاضر در استادیوم آرتور اش نیز چند برخورد کوچک داشت. در ست اول، زمانی که یک تماشاگر در میانه بازی دو طرف برای یک امتیاز، فریاد کشید، جوکوویچ هم که عصبانی شده بود با صدای بلند گفت:

دهانت را ببند.

نواک جوکوویچ

کمی بعد در بازی، جوکر باز هم با دو هوادار که لباس مبدل پوشیده بودند مشکل پیدا کرد. یکی از آنها لباسی به شکل سری دوش حمام و دیگری لباسی به صورت یک کلاه محافظ فوتبال بر تن کرده بود. یکی از این دو نفر زمانی که جوکوویچ دومین خطای سرویس را مرتکب شد و امتیاز از دست داد خوشحالی کرد. جوکوویچ گفت که این اتفاق موجب عصبانیت او شد:

بله من عصبانی شدم. در بازی‌های که در شب و در شهر نیویورک برگزار می‌شوند مردم وارد استادیوم‌ها می‌شوند. آنها چند نفر بودند که به نظرم بیش از حدشان نوشیدنی خورده بودند. اما در کل بازی خوبی بود.

نواک در ابتدا قرار بود ساعت پنج عصر تمرین کند اما این جلسه به ساعت شش و سپس هفت منتقل شد. در این لحظه همه از این ترسیده بودند که مصدومیت شانه چپ نواک که در بازی قبل به ‌وجود آمده بود به او صدمه زده باشد و موجب لغو شدن بازی او در برابر کودلا شود. جوکوویچ در نهایت ساعت ۷:۴۵ دقیقه به زمین آمد و پس از یک تمرین مختصر به زمین مسابقه رفت. در این لحظه هیچ نشانی از ناراحتی بابت مصدومیت شانه در او دیده نمی‌شد. جوکوویچ گفت:

شانه‌ام تقریبا دیگر درد ندارد. کمی درد احساس می‌کنم اما از نحوه بهبودی آن واقعا خوشحالم.

از این تنیسور پرسیده شد که آیا از مُسکن استفاده کرده است، وی در جواب گفت:

اگر شما به من احترام می‌گذاشتید و با این جزییات راجب مصدومیتم صحبت نمی‌کردید خوشحال می‌شدم. منظورم این است که می‌دانم شما می‌خواهید سر در بیاورید چه اتفاقی رخ داده است. من تصمیم گرفتم که وارد جزییات نشوم و درباره مصدومیتم صحبت نکنم. لطفا مرا درک کنید. از نحوه بهبودی آن خیلی خوشحالم. اکنون می‌توانم بازی کنم. چنین چیزی امروز برای من یک اتفاق خوب است چون دو روز اخیر ماجرا کاملا متفاوت بود. دیروز تمرین نکردم، این حقیقت دارد. در روزهای اخیر کارهای زیادی انجام دادم تا به بازی برسم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار