25/04/2024

کوکو گوف : موفقیت در تنیس ویمبلدون، تغییر بزرگی در زندگی‌ام ایجاد کرد

  • توسط سروش
  • 28/07/2019
  • 0

کوکو گوف ، که در اولین تجربه گرند اسلم خود به جمع ۱۶ تنیسور برتر رسید، در مسابقات لیگ تنیس آزاد واشنگتون حاضر شده است.

سخنان کوکو گوف در خصوص عملکرد در تنیس ویمبلدون

کوکو گوف در این‌باره اظهار داشت:

کاملاً هیجان زده‌ام. واقعاً خوشحالم که به زمین تنیس برمی‌گردم. مطمئن نیستم که قبل از یو اس اوپن بتوانم در تمام بازی‌ها حاضر شوم. امیدوارم که آماده باشم.

بعد از شکست ونوس ویلیامز در مرحله مقدماتی و صعود به دور چهارم و شکست برابر قهرمان این دوره سیمونا هالپ، گوف درباره تنیس ویمبلدون اظهار داشت:

واقعاً شبیه به یک رویا بود. تغییر بزرگی در زندگی‌ام احساس کردم. حالا مردم در فرودگاه و تئاتر من را می‌شناسند. این بزرگی آن‌ها را می‌رساند. واقعاً تغییر بزرگی بود.

کوکو گوف که در ماه مارس برای اولین بار در لیگ جهانی تنیس شانس خود را برای حضور در میامی اوپن امتحان کرد، در مسابقات ویمبلدون، ونوس ویلیامز را در راند اول شکست داد و سپس مگدالنا ریباریکوا از اسلواکی را از پیش رو برداشت و قبل از اینکه مقابل هالپ رومانیایی تن به شکست بدهد در دور سوم و در بازی نزدیک پولونا هرکوگ از اسلوانی را حذف کرد.

گوف در این باره اظهار داشت:

احساس می‌کنم به عنوان یک شخص و یک بازیکن چیزهای زیادی را از ویمبلدون یاد گرفتم. منظورم این است که دستاوردهای شخصی زیادی برایم به همراه داشت. یاد گرفتم که ظرفیت انجام کارهایی که فکرش را هم نمی‌کنم دارم و دریافتم که روح جنگنده‌ای دارم. این مسابقات به من در مورد خودم چیزهای زیادی را آموخت و نشان داد که بدون توجه به شرایط می‌جنگم.

کوکو گوف

کوکو که پس از مسابقات ویمبلدون از رتبه ۳۱۳ لیگ جهانی تنیس به رتبه ۱۴۳ ارتقا پیدا کرده، قبل از اینکه شانس حضور در بازی‌های واشنگتون را داشته باشد با خانواده و دوستانش مشغول استراحت بود. او نمی‌تواند تا ماه مارس آینده که ۱۶ ساله شود برای خود اسپانسری داشته باشد و مجبور است تا با رتبه قبل از حضور در مسابقات ویمبلدون شانس خود را امتحان کند.

مارک این، مسئول مسابقات که پس از نیم قرن کمک کرد که این مسابقات در پایتخت آمریکا برگزار شود از حضور کوکو گوف در واشنگتون خوشحال است و در این باره اظهار داشت:

او جهان را متحیر کرد، نه فقط برای اینکه بازی‌اش عالی و واقعاً خوب بود بلکه برای هماهنگی و قدرتش، توجهات به سمت او معطوف شد.

کوکو که از پایه سوم مدرسه، تحصیلات خود را به صورت آنلاین دنبال می‌کند به خاطر سرنا و ونوس ویلیامز از بچگی وارد دنیای تنیس شد و در آکادمی جوانان پاتریک مراداوغلوی فرانسوی، مربی سرنا ویلیامز دوران یادگیری خود را گذراند.

اما گوف حتی با وجود هواداران جدیدش فشاری را بر روی خود احساس نمی‌کند. وی دراین باره گفت:

فشار زیادی را روی خود احساس نمی‌کنم. فقط می‌خواهم خودم باشم. خانواده‌ام به خوبی به من انگیزه می‌دهند. اگر خودم باشم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. یادگرفته‌ام که چگونه با زندگی‌ام تطبیق پیدا کنم. من توجهات را از اولین بازی در ویمبلدون به سوی خود جلب کرده‌ام و می‌دانم که چگونه این شرایط را برای خود حفظ کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار