29/03/2024

شکست غیرمنتظره نائومی اوساکا در فد کاپ؛ کار ژاپن سخت شد

  • توسط سروش
  • 07/02/2020
  • 0

نائومی اوساکا گریان پس از حذف ناامیدکننده در مسابقات تنیس اوپن استرالیا یک بار دیگر باخت شوکه‌کننده‌ای داشت و در مسابقات فد کاپ مقابل سارا سوریبز تورمو، تنیسور هفتاد و هشتم جهان در ۲ ست و با نتایج ۶-۰ و ۶-۳ شکست خورد.

شکست نائومی اوساکا در فدکاپ

پس از سورابیس تورمو توانست از عملکرد بی‌دقت نائومی اوساکا نهایت استفاده را ببرد اسپانیا پیروزی غیرمنتظره ۱-۰ را در کارتاگنا مقابل ژاپن داشت. نائومی اوساکا در ۱۵ دیدار اخیر خود ۵۰ خطا داشت که بدون هیچ فشاری آن‌ها را انجام داد. سوریبز تورمو از جمعیت زیاد حاضر در لا مانگا کلاب سود می‌برد و ثبات بازی او درس‌های زیادی به نائومی اوساکا داد که هیچ‌گاه در زمین‌های رسی بهترین عملکرد خود را ارائه نداده است. آنابل مدینا گاریگوئس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا درباره این پیروزی گفت:

می‌دانستیم که سارا بازی را برای نائومی بسیار سخت خواهد کرد. او برنامه‌های خود را کاملاً در این بازی اجرا کرد.

نائومی اوساکا

اوساکا، دارنده ۲ مدال قهرمانی گرند اسلم بعد از اینکه ماه قبل در تنیس اوپن استرالیا در ملبورن توسط کوکو گاف، تنیسور ۱۵ ساله آمریکایی حذف شد مشخصاً سال سختی را تحمل می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ در همین ملبورن مدال قهرمانی را بالای سر برد. این تنیسور ۲۲ ساله که به رتبه دهم رده‌بندی تنیسورهای جهان سقوط کرد قبل از این‌که در ست دوم بتواند با سوریبز تورمو کمی رقابت کند در ست اول در ۲۷ دقیقه کار خود را تمام شده دید. اما بعد از برتری ۲-۰ نائومی اوساکا در ست دوم، سوریبز تورمو به بازی برگشت و پیروزی را از آن خود ساخت تا نائومی اوساکای کاملاً غمگین و ناامید در پایان احساس ضعف خود را به نمایش بگذارد. پیروزی سوریبز توریمو در دومین نمایش انفرادی‌اش در فد کاپ اسپانیا را در موقعیتی عالی قرار داد و آن‌ها در بازی دوم نیز پیروزی را از آن خود کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار