19/04/2024

نگرانی ستاره جوان تنیس برای شرکت در اوپن آمریکا

  • توسط فرزین
  • 05/07/2020
  • 0

الکسی پاپیرین، ستاره جوان استرالیایی دنیای تنیس نگرانی های بسیاری برای شرکت در رقابت های اوپن آمریکا دارد.

او در حال حاضر در رقابت های غیررسمی اولتیمت تنیس شوداون شرکت دارد که توسط پاتریک موراتوگلو آغاز شده است تا تنیس را به شکلی جذاب و دیدنی به همه نشان دهد. با این حال در کنفرانس خبری های پیش از این دیدارها، پوپرین از نگرانی هایش برای حضور در اوپن آمریکا خبر داد.

او گفت:” در حال حاضر صحب‌های بسیاری درباره اوپن آمریکا مطرح می‌شود ولی من واقعا در این شرایط نمی‌خواهم به آمریکا بروم ولی باید ببینیم که آیا به خاطر رنکینگ‌ها، مجبور به شرکت خواهیم شد یا نه. اگر رنکینگ ها ثابت نماند، بیشتر ما مجبور به شرکت در این رقابت ها هستیم تا از افت رده هایمان در رنکینگ جلوگیری کنیم. لی اگر رنکینگ ها ثابت بماند، من راهی مسابقات نخاوهم شد. در ارپا می‌مانم که امن تر است  کنار خانواده ام هستم.”

او درباره رقابت های اوپن فرانسه گفت:” نمی‌دانم. باید در این مرد هم صبر کنیم. فکر می‌کنم همان قوانین برای اوپن فرانسه نیز اعمال شود. بازی کردن در این شرایط ریسک بزرگی است، به خصوص رقابت های فرانسه که هواداران هم حضور خواهند داشت  نمی‌دانم در حال حاضر اجرای چنین چیزی شدنی هست یا نه. به نظرم ریسک بسیاری متحمل خواهیم شد، اگر که در دیدارهایمان هوادران نیز شاهد بازی ها باشند. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار