25/04/2024

پاتریک مورات اوغلو: پس از باخت سرنا در یو اس اوپن ۲۰۱۸ احساس بدی داشتم

  • توسط مینا
  • 03/09/2019
  • 0

پاتریک مورات‌ اوغلو ، مربی سرنا ویلیامز که به دلیل حرکاتش در فینال سال گذشته یو اس اوپن حاشیه‌ساز شده بود اذعان کرد که در صورت فراهم شدن شرایط بازهم قوانین را زیر پا می‌گذارد.

پاتریک مورات اوغلو از کار خود پشیمان نیست

وی در خصوص اتفاقات سال گذشته فینال یو اس اوپن گفت:

اگر بتوانم این کار را همین فردا انجام می‌دهم و اگر بخاطرش جریمه شوم بازهم آن را غیرمنصفانه می‌دانم و راه سابق را در پیش می‌گیرم.

همه چیز از فینال سال ۲۰۱۸ یو اس اوپن بین سرنا ویلیامز و نائومی اوساکا شروع شد. جایی که سرداور مسابقه با اخطار دادن به ویلیامز بازی را به جنجال کشید. راموس معتقد بود که مربی سرنا یعنی پاتریک مورات اوغلو با دستش او را راهنمایی می‌کرده و با زیر پا گذاشتن قانون مجبور به جریمه کردن این تنیسور شد. با توجه به این جریمه‌ها، سرنا به سرداور اعتراض کرد و متذکر شد که متقلب نیست و به هیچ وجه از قانون سرپیچی نکرده است. این مشاجره در نهایت با شکست و گریه‌های ویلیامز خاتمه یافت و اوساکا سعی در آرام کردن این تنیسور آمریکایی داشت. پاتریک مورات اوغلو افزود:

آیا از کاری که کردم افسوس می‌خورم؟ قطعا نه. من کاری که همه مربیان می‌کنند را انجام دادم.

سرنا ویلیامز پاتریک مورات اوغلو

پاتریک مورات اوغلو که گزارشگر مهمان شبکه ESPN بود، همچنان معتقد است مربیگری از جایگاه کار معمولی است که به‌زودی در سطح جهان انجام خواهد شد، وی افزود:

همه مربیان به این شکل بازیکنانشان را راهنمایی می‌کنند. حتی اگر همه این‌گونه نباشند حداقل ۹۰ درصد آن‌ها چنین کاری می‌کنند و بدون اینکه مشکلی پیش بیاید هر روزه در زمین‌ها شاهد آن هستیم.

او که صاحب یکی از آکادمی‌های مشهور تنیس است و بازیکنانی نظیر کوکو گوف و استفانوس تسیتسیپاس را هم در کنار خودش دارد، معتقد است تا زمانی که راه دیگری برای این کار پیدا شود سرداوران به طور کلی مشکلی با این سبک مربیگری ندارند. مورات اوغلو همچنین اذعان کرد که سرداوران به‌ جای جریمه بازیکنان بهتر است در ابتدا به آن‌ها تذکر شفاهی دهند. به این ترتیب او به انتقاد از راموس پرداخت و این داور اسپانیایی را به عنوان داوری سخت‌گیر که جریمه‌ غیرمنصفانه‌ای برای سرنا در نظر گرفت معرفی کرد:

بنابراین رای او بسیار غیرمنصفانه بود. من تنها یک بار از دستم استفاده کردم و معمولا بعد از چهار یا پنج بار استفاده از آن به شما اخطار می‌دهند که دیگر آن کار را نکنید. در هر صورت این تصمیم او کاملا غیرمنصفانه بود. من هم بعد از باخت سرنا احساس بدی داشتم و سعی کردم تا او را آرام کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار