16/04/2024

دومین پیروزی اندی ماری در مسابقات انفرادی چلنجر کاپ مایورکا

  • توسط سروش
  • 28/08/2019
  • 0

اندی ماری بریتانیایی با پیروزی برابر تنیس‌بازی از کشور اسلواکی، به دومین برد خود در مسابقات انفرادی چلنجر کاپ مایورکا دست یافت.

پیروزی اندی ماری در چلنجر کاپ

این دومین برد متوالیِ اندی ماری در رقابت‌های تک‌نفره پس از مصدومیت و عمل جراحی او به حساب می‌آید. ماری ۳۲ ساله در دیداری که یک ساعت و ۴۴ دقیقه به درازا کشید، توانست مقابل نوربرت گُمبوس از اسلواکی به برتری ۲-۰ دست یابد. او در این بازی موفق شد با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ به پیروزی برسد تا در مرحله یک هشتم پایانی این مسابقات به مصاف متئو ویولا از ایتالیا برود. نوربرت گمبوس که در رده ۱۱۵ دنیا قرار دارد، شانس سوم قهرمانی در این بازی‌ها به حساب می‌آمد که اندی ماری به خوبی توانست در این مسابقه مقابل این تنیسور کار کند و در آخر به پیروزی برسد. این سومین تورنمنت متوالی اندی ماری پس از بازگشت از مصدومیت‌اش در بخش تک‌نفره به حساب می‌آید که در چهار دیداری که او تاکنون در تورنمنت های مسترز سینسیناتی، اوپن وینستون سالم و چلنجر مایورکا انجام داده صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست شده است.

اندی ماری

فاتح سه گرند اسلم دنیای تنیس، نخستین بازی خود در این تور چلنجر کاپ را پس از ۱۴ سال مقابل یک تنیسور کم نام و نشان از کشور فرانسه بنام عمران سیبیله انجام داد. او در بازی که تنها ۴۴ دقیقه به طول انجامید موفق به پیروزی ۲-۰ و با نتایج ۶-۰ و ۶-۱ مقابل حریف ۱۷ سالۀ خود شده بود. حریف اهل کشور اسلواکیِ ماری در دیدار دوم او در این مسابقات، در ماه گذشته توانسته بود به مرحله یک چهارم پایانی سیتی اوپن واشینگتن نیز راه پیدا کند که در آنجا او مغلوب قهرمان آن تورنمنت ۵۰۰ امتیازی یعنی نیک کیریوس استرالیایی شد. ماری که به دلیل عدم شرکت در مسابقات انفرادی فعلا در رده ۳۲۸ جهان قرار گرفته است، در جدال چهارشنبه شب خود به مصاف متئو ویولایی می‌رود که در رده ۲۴۰ دنیا ایستاده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار